wtorek, 21 lutego 2012

Poland is proud of One Direction

Hej!
Dzisiaj w szkole było w miarę a szczególnie kiedy dowiedziałam się ze mam 6 lekcji i nie ma geografii, a coś slyszalam ze miała być kartkówka, no no. Po szkole wróciłam do domu i zasiadłam do lapka : ) Zrobiłam sobie tosty, kawę i zjadłam coś słodkiego. Później oczywiście przezywanie Brit Awards 2012 <3 Adele, Bruno Mars, a co najważniejsze wygrał ONE DIRECTION. Aż się popłakałam i do tej pory nie mogę się ogarnąć. W internecie został już umieszczony filmik z odebrania nagrody awww *.* I do tego jutro nie mam lekcji czyli jeden dzień wolny, a po 13 idę po Kasię pod szkołę i na pizze <3 A teraz idę po herbatę i zrobię lekcje na czwartek by mieć z głowy : 3


Dobranoc :)

31 komentarzy:

  1. bosko bosko było <3 no jutro pod smietniczkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Libię ich kilka piosenek..;)
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zespół fajny..Co myślisz o Korei?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o no to fajnie :> choc ja ich nie słucham :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nigdy ich nie słuchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co dzisiaj będziesz robiła na czacie?

    OdpowiedzUsuń
  7. zrób zdjęcie mojego kuponu :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chce aparat i szpilki :D i trooookollo

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nigdy nie słuchałam ich ! ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. =) 1D spoko są . xd
    mentosowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny zespół, chociaż wcześniej ich nie słuchałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mm pizza :D
    zapraszam o mnie: http://sweetqheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie znów KONKURS to nie zapomnij zostawić maila kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokażesz kolczyk? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha reakcja nialla bezcenna <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)