sobota, 25 lutego 2012

płyta

Hej.
Wczoraj poszłam spać gdzieś po 3 więc związało się to z tym ze zaspałam na spotkanie z Kasią. Na początek poszłyśmy do tesco kupiłyśmy frugo, później pochodziłyśmy po sklepach i postanowiłyśmy iść do Media expert skrótem co się skończyło tym ze moje buty były całe w błocie, fuj. Potem poszłyśmy do mc a później na miasto. Jedynie co kupiłam to tylko płytę One Direction którą się jaram do tej pory i ciągle słucham. *...*  Musze w końcu zacząć kupować to co mam na mojej liście must have ;)







A teraz siedzę i delektuje się nutami słonia wraz z chipsami paprykowymi i frugo :)

53 komentarze:

  1. fajnie ;) ja osobiście nie przepadam za frugo ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. one direction <3333333
    FRUGO <33333333

    haha a mnie dezis chlopak wyciagal zeby do maka pojechac .. to nie moge sie ruszac z domu xD kurde ale mi ochote narobilass xD

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tę chwilę kiedy się wpierdoli***łyśmy w błotko ! yuuuuuuuuuuuuuuumi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm... zjadłabym sobie hamburgera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio mam straszną ochotę na jakieś niezdrowe jedzenie z Mc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez dzis jadlam w mc'u :) mniam mniam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. mocno czerwone frugo?;o o wow nie piłam!^^
    yummy :*
    płytka 1N, posłucham moze :d

    OdpowiedzUsuń
  8. MC Flurry. <3 kocham One Direction. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. mcflurry <3
    to czerwone frugo jest pyszne ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Frugo lubię, jednak za 1D nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mhmm <3 Moja płytka z nimi dopiero mi dojdzie..
    Directionaters są naj <3

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam mcflurry z polewą toffi i lionem! <3 achhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwone frugo ?! :O Słyszałam już o nim, ale nie wiem gdzie można kupić ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty nie wiesz ile ja mam rzeczy Must have. ha ha ha. xd

    OdpowiedzUsuń
  15. jest mocno0 czerwony? oO' nie wiedziałam XD
    tez na poczatku nie umiałam, ale to nie jest takie trudne jakie sie wydaje XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo nie znam tego zepsuło ;D Posłucham może jakiś kawałków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cheeseburger <3 ja cię FRUGO? haha :D
    zapraszam + obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. mcflurry ♥ ale mi ochoty narobiłaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. O mój Boże One Direction <3 Widziałam ich płytę <3
    Również uwielbiam mcflurry ale z polewą czekoladową ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Z McDonaldu jem tylko sałatkę i McFlurry ale z czekoladą

    Uwielbiam frugo ale Różowe !

    OdpowiedzUsuń
  21. Naszła mnie ochota na McFlurry ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne zdjęcia :*
    serdecznie zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  23. haha, widzę teraz moda na 1d. :p
    lubię mcflurry. :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam,aż zgłodniałam ;d
    P.S.U mnie rozdanie,zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. jeszcze nie piłam tego czerwonego frugo.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham ich!
    Zapraszam do mnie:
    http://millesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jedzonko z Maca i frugo czyli wszystko co najlepsze ! ;D <3
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny blog ^^
    ostro zazdroszcze tych pyszności z zdj.
    zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  29. mmm, aż zgłodniałam na widok tego niezdrowego jedzenia . :D
    zaczynam obserwować .

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie piłam czerwonego Frugo...a w Macu jak byłam ostatnio to też wzięłam Flurka z Kit Katem^^

    OdpowiedzUsuń
  31. mmm...McFlurry,nie piłam jeszcze czerwonego frugo.
    Wpadam częściej i zapraszam od mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cześć. Możesz uznać ten komentarz za spam, ale ja tylko piszę co tak na prawdę myślę. Bardzo spodobał mi się Twój blog, chętnie czyta się Twoje posty bo są ciekawe, oby więcej ich było. Z chęcią będę odwiedzać Twojego bloga :)

    Obserwujemy?:)
    Pozdrawiam i zapraszam na;
    www.madamedessies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. mmm.. Frugo <3

    + obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Finally a video that shows me what i wanted to see and gave me the knowledge I wanted!

    This video deserves a lot more views and I hope it does in future!
    . I got into the Beta for APB and everything but
    my computer didn't meet the requirements so at Christmas I can play the game that I've waited a whole? year for! . Good luck with you channel man.
    Look at my web site ... apb hack

    OdpowiedzUsuń
  35. I do not thoughts that individuals can be a bit aggressive within
    the net. I'm sure I have a tendency for being, particularly when confronting nonsense like "will boycott tsw as a consequence of ea's involvement", that's foolish. Whenever you see a huge selection of posts like that, your patience wears skinny. I can understand it for those who had the same opinion about snarky / hostile comments on the web.
    My blog ... http://thesecretworldhack.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow that was unusual. I just wrote an very
    long comment but after I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Regardless, just wanted to say wonderful blog!
    Look into my page ; http://tf2hack.net

    OdpowiedzUsuń
  37. Had to come by, Was just browsing Awasu and I seriously love everything you have to say.
    Cheerio!
    Here is my web page :: source

    OdpowiedzUsuń
  38. More the 1 trillion people can enjoy on 1 host but many dayz and
    arma? 2 host operate on 50-200 players per server!
    Also visit my web page ; website

    OdpowiedzUsuń
  39. Hey there, just found your writeup from bing. Fantastic write-up, going to add this site to Awasu right now.
    Here is my site A New Aimbot for Tribes:Ascend

    OdpowiedzUsuń
  40. Thе other dаy, while I was at wοrk, mу ѕister
    stole my iρhοne аnd tested tо ѕeе if
    it can suгvive а thirty foot drοp, ϳust so she
    can be a yοutube sensаtion. Mу aρple iρad is nоw brοken and
    she has 83 viеws. Ι κnow thіѕ іs
    complеtely off topic but I had to ѕhare it with somеone!
    My web-site - Home Page

    OdpowiedzUsuń
  41. Hі there! Someone in my Facebooκ group shared this website with uѕ
    so I came to checκ it out. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking
    and will be tωeeting thiѕ to my followeгs!
    Fantaѕtic blog and brilliant desіgn.
    My website : Read Full Article

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)