środa, 29 lutego 2012

Recenzja: Carmex moisture Plus

Witajcie.
Dzisiejszy dzień szary i ponury. Od rana lekko pada deszcz ale za to na dworze robi się ciepło i czuć wiosnę. Po południu jak szłam kupić doładowanie do telefonu po powrocie zajrzałam do skrzynki i zobaczyłam że leży tam duża koperta. Odrazu pobiegłam do góry po klucze i wyciągłam i wreszcie dostałam upragniony carmex który szedł do mnie od miesiąca. Nie spodziewałam się że dostane taki bo zazwyczaj widziałam na blogach że każda dostawała taki sam, rzadko spotykałam się z tym. A więc zaczynamy:




nazwa : CARMEX MOISTURE PLUS  
typ : pomadka ochronna
firma : carmex
kolor : bezbarwny

Od producenta: Balsam zawiera ultra nawilżającą formułę: witaminę E, aloes i masło Shea. Nawilża, a dzięki filtrowi SPF 15, chroni przed słońcem. Nadaje ustom efekt satynowego połysku i zdrowy wygląd. Na polskim rynku dostępny jest w wersji bezbarwnej (Clear) oraz różowej (Pink). Unikatowe skośne zakończenie i wyrafinowany wygląd sprawiają, że Carmex Moisture Plus to balsam do ust obok którego nie można przejść obojętnie. Balsam można także stosować jako podkład na lub pod pomadkę.
Cena: ok. 17zł

Plusy: Zdecydowanie dobrze nawilża usta, po posmarowaniu nim ust czuć lekkie mrowienie. Po dłuższym zastosowaniu redukuje suche usta oraz przestają byc spierzchnięte. Opakowanie jest poręczne, wygodne i można ją dać jak nie do torebki to do kieszeni ;) Bardzo wygodna aplikacja przez co dobrze nakłada się na usta. 

Minusy: Zapach, smak. I chyba nic więcej :) 

Moim skromnym zdaniem produkt jest naprawdę warty polecenia. Od pewnego czasu zastanawiałam się nad zakupem ale udało mi się nawiązać współpracę z firmą. Cena nie jest wygórowana i na pewno każda z was nie pożałuje zakupu ;) Teraz będę szukać w sklepach tej samej pomadki tylko ze w kolorze różowym :) 

22 komentarze:

  1. ah, uwielbiam carmex.
    mój dziś zginął śmiercią tragiczną, mama mi go uprała w pralce :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tym ;D
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi już dawno mieli wysłać, ale chyba zapomnieli :/
    Mimo wszystko jestem wielką fanką Carmexa, z tym jeszcze nie miałam do czynienia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja pomadka musi mieć smak xD Innych nie lubię ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja muszę się przyznać, że nigdy nie używałam nic z carmexa:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna nawet ta pomadka :) Nie słyszałam o takiej :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  7. to dokonałaś udanego zakupu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja o tym produkcie sowiedziałam siędopiero z blogów ;) gdzie go można dostać?;)

    zapraszam do mnie i do obserwacji mojego bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wyrabiają swoje opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy wcześniej takiej nie widziałam. :O

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba sama się skusze na carmex po twojej recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zastanawiam się nad zakupem pomadki cermex, podobno warto i u ciebie też widzę, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ;] . I serio czuć wiosnee <3 .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)