sobota, 18 lutego 2012

spotkanie

Hej.
Dzisiaj miałam się spotkac z Kasią więc już po 10 wyszłam z domu na przystanek. Na początek poszłyśmy na to pocztę i oczywiscie nie mają co zrobic z ta kopertą. Swietnie. Pochodzilysmy po sklepach kupilam sobie potrzebne rzeczy do kolczyka i gazete. Na koniec poszlysmy do cukierni na kawe i cos slodkiego. Po 13 bylam w domu. Posiedziałam z mamą i z kolegą a później weszłam na chwile na kompa a pozniej na spacer z kolezanka. A teraz siedze i pisze z Kasią i zaraz ide po herbate i jakas kolacje ;)





A wieczór spędze tak :3 
 musze cos zrobic zeby odpalic film na kompie bo nie działa :c

A jutro robie kolczyka <3


Dobranoc. 


37 komentarzy:

  1. Pokaż efekt końcowy kolczyka, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Film 'Twój na zawsze' jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten film :) gdzie go robisz ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pokaz kolczyka jak zrobisz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny dzień miałaś ;)
    Mniam, jakie pyszne kawki! <3
    Pokaż efekt końcowy z kolczykiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ta kawiarnie wygląda przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie robisz tego kolczyka?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moj film <3

    dobre dobre focie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak film nie odpala w jednym programie, to spróbuj w drugim ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez chce. <3.


    Zapraszam do mnie. ;)
    xdnatuuuxd.blogspot.com
    i na bloga z opowiadaniami.
    nastoolaatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten film, fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodaję do obserwowanych + nie dodawaj więcej zdjęć z jedzeniem bo robie się głodna! :d
    Zapraszam do mnie :)
    http://codziennamonotonia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jaj zrobisz kolczyka to pokaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądałam kiedyś ten film, fajny ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Podziwiam, że sama chcesz sobie zrobić kolczyka! Jak zdołałaś namówić mamę :)? | Dopiero zaczęłam blogowanie. Może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny dzień miałaś :) ja bałabym się sama robić sobie kolczyka, pokaż potem jak Ci wyszło. :)
    PS. ale ogólnie Agata to fajne imię, nie? haha :D

    OdpowiedzUsuń
  17. oglądałam kilka pierwszych minut tego filmu i zaczyna się strasznie.. w sensie przerażająco trochę. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. super fotkii :)) ahh filmu nie widziałam, ale musze go koniecznie zobaczyc :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa jaki wyjdzie ten kolczyk :)

    www.aleksandres.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. `Twój na zawsze` kocham ten film!
    A co do kolczyka to gdzie robisz? Warga?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah. Gdzieś w mojej głowie zrodziła mi się taka myśl :). Powodzenia z mamą, gdy się dowie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tę gazetę, fajne zdjęcia. :) Uwielbiam chodzić do cukierni.

    OdpowiedzUsuń
  23. mm kremówka wygląda smakowicie :) narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego :))
    dodaję do obserwatorów i w wolnej chwili zapraszam do mojego nowego bloga: http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne zdjecia ;>

    zapraszam do siebie ;>
    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna notka :D :)
    pozdrawiam! xd ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zdjęcia.
    + gdzie kolczyk robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny blog! :) Zapraszam do mnie! ^

    OdpowiedzUsuń
  28. nie boisz się kolczyka robić w domowych warunkach? ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog. Obserwuje i zapraszam do mnie:

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mniam slodkosci z cukierni wygladaja pysznie :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja nie lubie tego typu szmponow :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. joooj pochwal się kolczykiem jak już będzie :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)