sobota, 4 lutego 2012

zakupy ;)

Hej.
Wczoraj zrobilam juz wszystkie lekcje, przeczytalam polowe lektury, fajna jest, polecam ;) Jeszcze tylko na biologie sie nauczyc. Musialam wstac o 10, z lozka stoczylam sie przed 11 XD O 12 bylam na miejscu i o dziwo Kasia się nie spóźniła. Nie bylo az tak zimno, dało rade. Pochodzilysmy po sklepach kupilam to i tamto, pozniej po kawe na wynos na chwile do rossmana i na zdjecia. Kolo 15 bylam juz w domu. Zjadlam obiad, posiedzialam chwile ze wszystkimi i wlaczylam komputer bo Gumi mnie o zdjecia meczyla haha. Poprzerabialam a teraz czekam bo mam z mama gdzies isc na chwile. A co u was? Jak sobota mija? :)

lakier ;) drogeria

 kredka ;) rossman

eye liner, może wkońcu się naucze robic kreski ;) rossman

wreszcie ogrzewarze <3 empik.

jaki laps XD

43 komentarze:

  1. Yeeeeeeeeeeeeeees <3 lapsie dodałaś to zajebiste zdjęcie ! I kto je robił ? :D Jak dobrze,że kupiłaś te krowę :D . Mam ten sam lakier, kredkę i eyeliner ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne i zapraszam do mnie http://iza-let-me-shine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ile kosztowały ogrzewacze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecie :>
    A ja dzisiaj, komp-TV-ew. coś zjeść : D

    OdpowiedzUsuń
  5. ogrzewacze napewno sie przydadzą :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem, jak sprawdzi się Eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podgrzewcze świetne przydałyby się mi :)
    a kolorek lakierku ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczny kolor lakierku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ` o mam ten lakier. :D kocham eye liner chociaż nigdy nie potrafię zrobić kresek równo. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten eyeliner, nie jest złyc hoć dałabym mu tylko 3/5. Polecam essence w żelu, dużo prostszy w użciu ;) więcej masz u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te ogrzewacze :D ja w zeszłym roku sprawiłam sobie czerwone serduszko :p.

    OdpowiedzUsuń
  12. mam taką kredke i lakier :D świetne są :D
    +ładne zdjęcie :) i zapraszam do siebie w wolnym czasie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. lakier ślczny :) taki landrynkowy :)
    U mnie rozdanie rajtop w panterkę prosto z Anglielskiego PRIMARK'A :) zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zakupy . Śliczny lakier . :)
    Zapraszam do mnie , będzie mi miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ jest dobrze <3
    jak sie używa tych ogrzewaczów? XD

    OdpowiedzUsuń
  16. udanej niedzieli ;)
    Zachęcam do wzięcia udziału w moim konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam cienie do powiek z lovley! są boskie.
    zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna fotka^^

    to chyba też musisz z nim powalczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. To widzę że zakupy miałaś raczej udane:) Mam identyczny lakier do paznokci. Kolorek jest śliczny i świetnie kryje. Ogrzewacze masz słodkie^^. Zdjęcie również słodkie. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten lakier...i naturalne paznokcie kryje kiepsko. Trzeba dawać grube warstwy i długo schnie:/ A szkoda, bo kolor jest piękny...

    OdpowiedzUsuń
  21. Niedawno kupiłam ten sam eyeliner, i kredką mi kreski wychodzą a nim to tragedia, ale kiedyś w końcu się nauczę ; ))

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w mieście jest jednak bardzo zimno. Zazdroszczę takiej mobilizacji do lekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmm śliczny, delikatny kolor tego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Lakier ma piękny kolor, i tez chcę takie ogrzewacze :P

    OdpowiedzUsuń
  25. fajny kolorek ;d
    ja mam ogrzewacz słonika ;d

    zapr do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam lakiery Safari, a ten twoj jest obledny! ;) Pozdrawiam i zapraszam jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaa lakier <3 Mój kolega ma tego typu ogrzewacze, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)