piątek, 17 lutego 2012

zwykły dzień

Cześć.
Dzisiaj nic szczególnego się nie działo, cały dzień w domu. Na dworze panuje wielka chlapa, wczoraj napadało tyle śniegu a teraz wody dookoła. Jeszcze do tego pod wieczór źle się poczułam to poszłam się położyć, wstałam na serial, poszłam z psem, wykąpałam się, zjadłam kolacje a teraz siedzę i czytam imaginy z One Direction *___* jem słodycze i pije herbatę. Dzisiaj mama dała mi niespodziewanie list zobaczyłam od kogo i się ucieszyłam że przyszła wreszcie nagroda, otwieram puste :o Już napisałam na szczęście do tej dziewczyny. A jutro idę z tym na pocztę. Do tego jutro spotykam się z Kasią więc muszę wstać o 8 by nie zaspać :) A w poniedziałek idę do babci, może da mi kasę na płytę Up All Night 1D <3



 podczas czytania imagina <3

Miłych snów :)

33 komentarze:

  1. O wow, pusta paczka ? masakra :)
    Mniam... jakie słodycze i kubek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kubek:)
    a te słodkości kuszą ! :O pychaa

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam imaginy o one direction -niektóre dziewczyny mają niesamowitą wyobraźnie do wymyślania takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniamm, narobiłaś mi apetytu :D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. o, moja koleżanka uwielbiam 1D, hehe.^^ Ale faktycznie fajnie grają chłopaki. osobiście podoba mi się piosenka Tell me a lie. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. pusta paczka? dziwne..
    ładny masz kubek, a o słodyczach nie wspomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jedzonka mniam - robię się głodnia <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniaam...


    Zapraszam do mnie.
    xdnatuuuxd.blogspot.com
    oraz na bloga z opowiadaniem
    nastoolaatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Po Tłustym Czwartku nawet nie zabieram się za słodycze :) Dzisiaj muszę sprawdzić to One Direction. Na razie przesłuchałam tylko jedną piosenkę. Zapraszam do siebie na tiruraru.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kubek cudaśny!:)

    Już dzisiaj u mnie: Jak zostać konsultantką Oriflame oraz mam do sprzedania zestaw Oriflame z linii Milk&Honey Gold! Serdecznie zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. mmmm . ;* zjadłabym taakie ! :))) jej, njenawidzę tej chlapy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki ;p kubek jest prześwietny - idealny na dzień kota. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie dokladie tak samo, chala, ciapa i masakra -,-

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki za komentarz do ubiegłoroczne^^

    OdpowiedzUsuń
  15. też bym zjadła czekoladę... ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mniam, ale się głodna zrobiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale mi zrobiłaś ochotę na słodycze.. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)