poniedziałek, 19 marca 2012

chwila przerwy

Hej.
Wczoraj nie dałam postu bo nie miałam jak. I nie obiecuje teraz że będę pisac codziennie jak pisałam wczesniej. Musze wkoncu sie wziasc za nauke jesli chce zdac, no a za miesiac testy cudownie *.* Wszystko się nagle wywróciło do góry nogami. Moja mama tak jak pisałam wczesniej wyjezdza jutro do niemiec. Ja do niej dojade dopiero w czerwcu. Dam rade.. No a jutro mam tylko 3 lekcje i do kosciola, w srode 2 lekcje i kino a pozniej galeria z Kasia i do babci. A teraz siedze i ogladam jakis dziwny film XD Miłego wieczoru.


 omg cudowne <3

25 komentarzy:

  1. Ja się boje tych testów ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne to Ty masz włosy! Naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia (;
    ughh,ja też muszę się wziąć za naukę :/

    OdpowiedzUsuń
  4. boże to zdjęcie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. dasz radę! będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne zdjęcie. :)

    też nie mam czasu kiedy dodawać posty, też mam sporo nauki ..
    powodzenia, uda Ci się na pewno poprawić ocenki na lepsze :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. drugie zdjęcie jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz radę :) Powodzenia !
    Ja też ledwo się wyrabiam z postami

    OdpowiedzUsuń
  9. też szykuję się do testów gimnazjalnych ;] jest to jedna wielka porażka;/ ale życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjęcia!

    U MNIE KONKURS! DO WYGRANIA KOPERTÓWKA ORAZ KOLCZYKI.
    SERDECZNIE ZAPRASZAM!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Drugie zdjęcie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też muszę się wziąć za naukę, jejku :(

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę luzu w tym tygodnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog . Obserwuje i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby dwa zdjęcia fajne ;)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. oh bez mamy tyle czasu, w sumie niefajnie ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne to drugie zdjęcie *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)