niedziela, 4 marca 2012

cupcakes

Hej.
Tak jak wczoraj wam pisałam byłam u babci i piekłyśmy babeczki :) Oj dawno ich nie piekłam. Robiłyśmy zwykle babeczki z polewa czekoladowa, następnym razem coś wymyśle bardziej kreatywnego ;) Miałam zostać u babci już na noc ale przypomniało mi się ze jestem omówiona na dziś z Kasią wiec musiałam wrócić do domu.
Było ciężko mi się zwlec z łózka dzisiaj, ale mus to mus. Przed 11 byłam już na miejscu i miałyśmy w planach pójść na rynek porobić zdjęcia ale była giełda staroci jak w każdą pierwsza niedziele miesiąca i nie było jak się ruszyc, masakra. Wiec poszłyśmy na plac kolo kościoła, Kasia dala mi krem który wam wkrótce pokaże. Postanowiłyśmy pójść do kawiarni którą prawie zawsze odwiedzamy i jak zazwyczaj wzięłam kawę i napoleona. O 13 wróciłam do domu ;) Nie dawno wrocilam z odwiedzin u babci i biore sie za lekcje :)





Jutro dalszy ciąg recenzji :)
Ps. Z Kasią stworzyłyśmy na facebook'u grupę Dolnośląskie bloggerki. Zapraszamy do zapisania się ! :)

27 komentarzy:

  1. Mniam! Kolejna, która mnie kusi w dzisiejszy wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a no, widzę je w romantycznych stylizacjach ;p mniam, smaku mi narobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. przeglądam sobie dzisiaj blogi i na prawie każdy, na który wejdę jest coś pysznego do jedzenia :D tak jakby wszyscy wiedzieli, że mam wielką ochotę na jakieś ciasto czy babeczki, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. siedzę teraz na lekcji i narobiłaś mi smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na blogu też babeczki -tiramisu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam. Narobiłaś mi teraz smaku

    Zapraszam do obserwowania ( najlepiej publicznego :] ) i komentowania.
    Notka co tydzień

    http://thoughts-tangled-in-pictures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam, zjadłabym wszystkie :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam babeczki! piekę coś w domu non stop!:P a papilotek na muffiny mam miliony:P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też niedawno piekłam babeczki ;)

    uwierz-w-milosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)