sobota, 10 marca 2012

Galeria z Kasią

Hej!
Wczoraj nie napisałam postu ponieważ mój internet mi na to nie pozwolił. Byłyśmy z Kasią tylko zobaczyć jak wygląda ta nasza galeria, sklepy itd. Może zachwycona nią nie jestem bo np. we Wrocławiu czy Wałbrzychu są lepsze ale nie można narzekać! Na sam początek kupiłam sobie lakier i kawę na wynos :) Później poszłyśmy na plac małgorzaty!



Dzisiaj rano także poszłyśmy do galerii. Po jakimś czasie dołączył do nas Przemek. Gdybyście widzieli moją minę kiedy 5 osób wygrało wejściówki vip na dzisiejszy koncert na który właśnie niedługo idę więc trzeba się szykowac powoli :) Złapałam taką fazę że ciągle się śmiałam z czegoś itd. Jakbym była jakaś naćpana czy coś. Przed wyjściem na miasto wzięłyśmy kawę na wynos. 


już niedługo <3
Uciekam sie szykowac, papa!

32 komentarze:

  1. huhuhuh moje zdjęcia <3 lakier z chińczyyyka

    OdpowiedzUsuń
  2. udanej zabawy na koncercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolorek lakieru ;d
    fajne zdjęcia, ładnie wyglądasz ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny lakier i zdięcia^^
    udanego koncertu;D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to widać ,że wyjście było raczej udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ewa farna! :D miłego koncertu!
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądasz na tym pierwszym zdjęciu ;p

    i ładny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie lakieru jest bajeczne *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny lakier <333 :))) :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakier fanyastyczny!.:)) Gdzieś już na blogu czytałam o otwarciu nowej galerii i koncercie Ewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. to widzę, że masz świetną sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier na pewno będzie się super prezentował tylko ja nieszczęsna tak strasznie nie lubię zmywać brokaciku z moich pazurków

    ściskam i zapraszam serdecznie na mojego bloga
    mam nadzieję,że Ci się spodoba i że zostaniesz na dłużej
    zapraszam do obserwowania

    kissiorki :****

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam brokatowe lakiery.
    Ile bym dała za taki wypad na zakupy. Zamiast tego siedzę i uczę się do matury :(
    A.

    OdpowiedzUsuń
  14. ` mam nadzieje, że koncert sie udał ! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale świetny lakier ;o
    Koncert Ewy? chciałabym tam być ;D
    Zapraszam do mnie, obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny lakier:)
    zazdroszczę wyjścia na koncert<3

    OdpowiedzUsuń
  17. też wczoraj w galerii byłam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. haha, czasami fajnie tak sobie pochodzić po sklepie. :D fajny lakier! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe zdjęcia:)

    Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu, które dziś ruszyło na moim blogu:) Do wygrania zegarek na łańcuszku:)

    dzastalandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ale jesteś śliczna *.*

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybrałabym się na koncert Ewy, to jedna z najbardziej utalentowanych piosenkarek w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. koniecznie dodaj zdjęcie z pazurkami pomalowanymi tym lakierem, bo jestem strasznie ciekawa jak wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny lakier:)
    nie było ci zimno? :o :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog może masz ochotę się poobserwować :D zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. też byłam wczoraj w tej galerii, całkiem spoko jest. ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)