środa, 7 marca 2012

"gdyby nie to"

Hej!
Dzisiaj nie byłam w szkole tak jak pisałam. Powinnam sie uczyc ale nie mam humoru, ochoty na nic. Niemcy jednak pewne. Z jednej strony sie ciesze, z drugiej nie. Moze troche bede tesknic za Polska... Dzisiaj siedzialam caly dzien w domu, katowalam jedna piosenke wkolko, ciagle jadlam, pilam. Mam tak czesto jak mam dola. Lekcji nie zrobilam, nie nauczylam sie na nic. Nie oplaca sie juz przejmowac ta szkola. Byle do piatku, chce zobaczyc sie juz z Kasia, porozmawiac. :C Od jutro zaczne pisac recenzje produktow ktore dostalam od quiz.pl. Dobranoc.









27 komentarzy:

  1. Nie możesz wyjechać ! Co ja bez Ciebie zrobie. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe smakołyki. Raz na jakiś czas można sobie pozwolić... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kisieli frugo jeszcze nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też się dziś lenie w domu. :p
    kisielu frugo jeszcze nie próbowałam. :o

    OdpowiedzUsuń
  5. nie próbowałam tego kisielu ;D
    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa, kisiel frugo <3
    Obserwujemy się? :D
    www.Kamil29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo muszę kupić taki kisiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale bedziesz pisac bloga dalej, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jadlam tego kisiela ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 dni w galerii niczym galerians :D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kisiel frugo :))) ciekawy pomysł na to ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ale to, że wyjeżdżasz nie znaczy, że zostawisz bloga?

    OdpowiedzUsuń
  13. mmmm frugo kisiel <3 i płatki corn flakes <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)