czwartek, 22 marca 2012

gray jeans

Hej!
Dzisiaj z samego rana było pochmurno ale mimo tego ciepło. Bałam się że będzie padać i że w mieście zmoknę. Ale na szczęście odrazu po wyjściu ze szkoly było strasznie ciepło. No cóż, drugi dzień wiosny za nami. W szkole lekcje szybko zleciały, oddalam to co miałam oddać zaległego i wypracowanie. Po szkole poszłam z babcia do restauracji na obiad czyli pizza i zapiekanka ziemniaczana. Po wyjściu odrazu poleciałam pod pocztę bo byłam umówiona z druga babcią. Poszłam najpierw do bankomatu ale pieniędzy dalej nie ma, później do play'a i się okazało ze nic nie mogę zrobić z internetem bez dowodu i peselu mamy. No cudownie nie ma co. Później latałyśmy z babcia po sklepach i na koniec poszłyśmy do galerii. Kiedy wracałam spotkałam po drodze Kasie. W szachownicy kupiłam sobie spodnie. Wreszcie jakieś normalne XD o 17 byłam w domu. Weszłam na kompa i w międzyczasie robiłam lekcje. Nie dawno skończyłam mękę z matma i zaraz idę spać, tak wiec dobranoc :*



28 komentarzy:

  1. fajne te spodnie :d ^^
    hahahaah też cię widziałam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie poszukuję takich lub miętowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor spodni ;]
    dzięki!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. są śliczne :)
    ale ja poluję na brązz

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawde fajne, na Tobie świetnie leżą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech właśnie takiego koloru mi brakuje w szafie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne ;)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy dzień, w porównaniu z moimi to się nabiegałaś! ;) fajne spodnie :) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale świetne są te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne spodnie ! ;D

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny kolorek. ;] łatwo do niego coś skompletować.

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam kiedyś internet z play, ehh masakra -.-
    fajne spodnie ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)