piątek, 16 marca 2012

jutrzejszy wypad

Hej!
Dzisiaj w szkole było w miarę ok. Na 2 lekcji wf kazali nam wyjść na dwór :o Najpierw granie w nogę a później w ręczną, ale z koleżankami chodziłyśmy i udawałyśmy że coś robimy! Później był sprawdzian z angielskiego, zawaliłam go więc w poniedziałek idę pisać jeden sprawdzian i jak zdążę to poprawie dzisiejszy. Po lekcjach musiałam zostać na chwile na dodatkowych zajęciach z techniki, musiałam coś mierzyć suwmiarka i dostałam 5 :) Wróciłam do domu, ponudziłam się i położyłam na chwilkę bo byłam strasznie zmęczona. Pod wieczór poszłam do babci i wróciłam koło 22. Coś czuję że mnie bierze, jutro wezmę jakieś tabletki by znów się nie rozchorować! Dzień nie za bardzo ciekawy ale w weekend sobie odbije :) Jutro idziemy z Kasią do galerii i przy okazji zrobimy sobie maraton po kawiarniach, zdjęcia i nakręcimy jakiś filmik. Może sobie coś kupie chociaż nie sadze :( A teraz idę się położyć bo muszę wstać po 8.



Dobranoc !

26 komentarzy:

  1. mhm moje zdjęcia <3

    oj jutro będzieeee moc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przy takiej pogodzie na dwór? chyba po to,by wszyscy się pochorowali -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjecie najladniejsze. <3 SLiczne jest. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z natuuus ;) śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. u,to gdzie mieszkasz,że aż tyle? Bo u mnie to w życiu tyle nie bd :P
    no ale nie powiem,że takie wychodzenie na dwór tak wczesną i ułudną wiosną jest ryzykowne dla organizmów

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe kiedy my będziemy wychodzić na dwór na wfie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. też na wf zawsze udaję że coś robię, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurde nam pewnie tez kaza juz wychodzic na dwor xd i 5 okrazen wokol stawu xD ahahha masakra ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. aa no i sliczne zdjecia :D strasznie mi sie pododba twoja grzywka. zawsze taka chcialam x.X tylko ze mam pociagla buzie i wygladalabym smiesznie -_-

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)
    No to miłego weekendu! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. zapowiada się udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznasliczna! :)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. super blog

    obserwujemy? <3
    http://torn-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wstałam o 7 i byłam wyspana :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że jak najbardziej udany dzień.
    Masz ładną kreskę na powiecie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)