piątek, 30 marca 2012

kolczyki

Hej!
Wczoraj nie dałam postu ponieważ wyłączyli mi internet -.- Dzisiaj po szkole byłam u babci do 18, wróciłam do domu to siedziałam i oglądałam telewizje i obejrzałam film "Turysta". Świetny, polecam ;) , później zadzwoniła mama, popłakałam się i ciocia mi pożyczyła internet żebym mogła się dokładnie umówić z Kasią <3 Musze coś zrobić żeby zaczął mi działać internet -.- w poniedziałek wiec trzeba znów iść do play'a. A wiec na jutro plany są ale nie wiem co z niedziela. Wiem ze spędzę ją na nauce do sprawdzianów a od środy mamy przerwę świąteczna. Wreszcie! A teraz chyba zmykam spać bo muszę wstać po 8.. Dobranoc. :)

kolczyki to jedna z wielu rzeczy które kupiłam w środę :) Ciąg dalszy w następnych notkach


54 komentarze:

  1. lans z ceną <3 no jutro baaaad koncert

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam Turyste, rzeczywiście świetny film ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne.:)
    U mnie ostatnio pojawił się nowy post zapraszam na niego również do obserwacji Jak będziesz u mnie na blogu wejdź w baner po prawej stronie LIMONKOWY SZYK będę wdzięczna ..Możesz również pochatować ze mną..

    OdpowiedzUsuń
  4. super ale niestety muszę się zgodzić z wikuhą :<

    OdpowiedzUsuń
  5. te kluczyki są piękne !:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolczyki ... :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolczyki chociaż nie wiem czy dałabym 30 zł na kolczyki , chyba bym troszkę żałowała ale są fajne ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowe kolczyki ;)
    Obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te kolczyki, szczególnie ostatnia para ^^. Ja na całe szczęście (odpukać) nie mam AŻ TAKICH problemów z internetem..:)) Ale tobie życzę powodzenia w tej sprawie..:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te kolczyki!! Ja nie jestem fanką kupowania zestawów, bo zawsze któreś mi się nie podobają i noszę zazwyczaj góra dwie pary z kompletu, ale ten zestaw mi wyjatkowo przypadł do gustu :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. też oglądałam turystę i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne kolczyki :D
    dziś po raz pierwszy zajrzałam na Twojego bloga i uważam, iż on jest świetny ! ^^
    Zapraszam do mnie :)
    Wiktoria .

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolczyki i cena przystępna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kolczyki .;)
    jednak ja wkrętów nie lubię .;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za to nie miałam wczoraj internetu :( podobają mi się klucze i serduszka! :) Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne ! <33

    zapraszam do mnie na rozdanie ;)) ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne kolczyki ;D Najlepsze duże serca :D Wpadnij do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. też ostatnio internetu nie miałam :)
    śliczne są te kolczyki : D

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczne <3
    musze kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne kolczyki ładne :)
    Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. aa uwielbiam kolczyki, a szczególnie w takich ilościach<3

    OdpowiedzUsuń
  22. cudeńka<3
    puciablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetne. Te na dole po lewej. Klucze tą są chyba. Najlepsze;)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;) Aktualnie konkurs do wygrania śliczna bransoletka.♥

    OdpowiedzUsuń
  24. kolczyki świetne a nagłówek genialny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kolczyki, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. ja kupiłam niemal identyczne na allegro, za 15 zł ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Bajeranckie kolczyki:D Które sa Twoje ulubione? Moje to klucze i serca^^

    OdpowiedzUsuń
  28. super są tee kolczykii.! Zapraszam do mnie.! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne kolczyki;)
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale dużo!, ale są przepiękne :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)