sobota, 24 marca 2012

kolejny dzień z K.

Hej!
Dzisiaj dość ciężko bylo mi się wywlec z łóżka ale dałam rade ;) Byłam umówiona z Kasią na 10 wiec przyszykowałam się i poszłam na autobus. Poszłyśmy odrazu do niej a mi się przypomniało ze trzeba iść do sklepu wiec w miedzyczasie szybko skoczyłam po jedzenie. Oglądałyśmy film "Big Love". No cóż nie był taki jaki myślałam ale podobał mi się oprócz scen które zniszczyły mi psychikę ;c haha! Po filmie weszłyśmy na fotkę i gadałyśmy z chłopakami haha masakra. O 14 wyszłyśmy na dwór. Porobiłyśmy trochę zdjęć i po 15 pojechałam do domu, zjadłam obiad, i w międzyczasie zadzwoniła do mnie mama. Później poszłam umyć lustra i odkurzyć dom. Po wszystkim włączyłam laptopa, nie dawno zjadłam sobie kolacje a teraz kończe pic herbatę i biorę się za ćwiczenia z geografii grrr ;x Miłego wieczoru!

Kurtka-?? | koszula- ?? |

spodnie- szachownica

pączek- z orbit <3

buty- puma

na koniec słiit focia musi byc<3

39 komentarzy:

  1. fajny blog
    zapraszam do nas:))

    OdpowiedzUsuń
  2. oddaj mi pączka ^^
    ojjj słit musiało być :d
    te sceny były dobreee
    co za wyczucie akurat wtedy jadłyśmy ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne rurki i koszula, a sweet focia zawsze na TAK :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zdjęcia :)
    fajny breloczek ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)
    mam taki sam breloczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam pączka z orbitt ; **

    OdpowiedzUsuń
  7. tez mialam paczka :D ale wymienilam na 2 HK xD
    ja jzu sie obrobilam z lekcjami :D dzien mialysmy podobny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na twoją opinię filmu ;)
    fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zdjęcia :> Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten pączek jest słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. musze obejrzeć sb ten film. uhuh. pączuś. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pączuś . ! , 3 Zawsze takiego chciałam , ale nigdy nie mogłam na niego trafić.
    Super zdjęcie , no i fajnie wyglądasz xD
    Zapraszam do mnie ; ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny outfit:) I smaczna zawieszka;P

    Zapraszam na mój blog
    http://emi-lollipop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteście śliczne *.*
    zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądałam Big love ;) Mam taką sama zawieszkę, pączka z orbitków!^^
    Dodałam notkę

    OdpowiedzUsuń
  16. pączki rządzą! :D

    Zapraszam do mnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie rozdanie .!!
    zapraszam mam nadzieje że wpadniesz .

    OdpowiedzUsuń
  18. ale rewelacyjna koszula :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam takie buty, tylko pasek jest zupełnie biały. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha pączek jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm ciastek jest super! Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)