niedziela, 11 marca 2012

Koncert Ewy Farny

Hej!
Tak jak wcześniej pisałam wczoraj byłam na koncercie Ewy. Poszłyśmy z koleżanką po 17 była dłuuuga kolejka z wejściem na dach, sprawdzali torebki, ciuchy itd. Na końcu dostaliśmy opaski które trzeba było ubrać na rękę bo inaczej nie wejdziesz. Kiedy weszłam już na miejsce nie było aż tak dużo ludzi wiec wepchaliśmy się na środek żeby było bardziej widać. Nie mogłam znaleźć Kasi i ciągle się rozglądałam gdzie ona jest bo nie było zasięgu jak na złość. Na początek grał świdnicki zespół Zero Procent. Po paru minutach kiedy się ciągle rozglądałam zobaczyłam Kasie która stoi parę kroków za mną haha! Robiłam parę zdjęć świdnickiemu zespołowi ale wszystkie prawie rozmazane wiec dam tylko jedno w miarę ogarnięte. Ewa spóźniła się jedynie 25 minut. Moje darcie się, skakanie, śpiewanie teraz mi się odbiło bo wszystko mnie boli. Koncert zaczęła piosenką "kto więcej da?"Ogólnie wszystko trwało około 1,5 godziny. Najlepsze było jak uczyła swoich kolegów z zespołu języka polskiego. Koncert zakończyła piosenka "cicho". Nagrałam jeden filmik ale że miałam mało pamięci jest krotki a 2 kolejne zapożyczyłam od Kasi. Może filmiki nie są super jakości ale ciężko było słuchać, nagrywać, robić zdjęcia w tym ucisku. Po koncercie kiedy wszyscy szli do wyjścia, ja, Kasia i Asia zostałyśmy bo chciałyśmy autograf i zdjęcie! Ochrona przyszła i kazała nam wszystkim opuścić dach bo Farna nie wyjdzie. Razem z grupa innych dziewczyn darłyśmy się "Ewa, Ewa, Ewa" itp. Po 30 minutach stania i robienia sobie "słit foci" wyszła z chyba 20 ochroniarzami, ludzie się tak na mnie pchali ze to była masakra. Czułam się jak kanapka ahhaha! Kiedy doszła do nas i zrobiło się mniej ludzi cyknęłyśmy sobie z Kasią zdjęcia z nią :) Nie wiedziałam ze moje miasto stać na takie rzeczy! Byłam w wielkim szoku. Oczywiście autobusy powrotne były zapchane po brzegi dlatego musialysmy z Asia wracac z buta. Doszlysmy rowno z autobusem. Oczywiscie nie chcialo mi sie czekac na zielone swiatlo, przeszlam na czerwonym i nagle patrze policja jedzie. Na szczęście nie zatrzymali sie i pojechali dalej. W domu byłam o 22. Dzisiaj natomiast gra "Zakaz Wjazdu" i "Zakopower" Nie wiem czy pójdę, jeszcze się zobaczy. ;)












29 komentarzy:

  1. Co ty chcesz ! :D zdjęcia są dobre :DDDD Moje filmiki są w HD więc dźwięk jest zajebisty,pomijam fakt,że mnie popychali i ciągle Ewkę gubiłam. -.- SŁIT FOCIA NAJLEPSZAAA

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna fotka z Ewą ! Szczęściary ( ty z gumijagodą) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie, ja z Dzierżoniowa ;) fajnie ze udalo Ci sie zrobic zdjecie z Ewą, u nas był jej koncert dwa albo trzy lata temu ale się nie dopchałam. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcie z Ewą :)
    osobiście za nią nie przepadam,ale ładnie śpiewa i ładna jest :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. to musiało być fajne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaaazdroszczę :) Też chcę na koncert Ewy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałabym iść na koncert Ewy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. musiało być fajnie, też bym chętnie poszła na jakiś koncert ale nie koniecznie Ewy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęściara ;D
    To zdjęcie z Ewą świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę :) bardzo lubię jej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcie z Ewą Farną - bezcenne! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo...to widzę koncertu udany :) Muszę Ci powiedzieć, że warto iść na Zakopower, nigdy ich nie lubiłam i przez przypadek poszłam na ich koncert! Zabawa świetna, chłopacy z zespołu cudowni! Do pogadania, do pośmiania się. Jedynie wokalista trochę drętwy, ale koledzy nadrabiają poczuciem humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie mam jej autografu ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale wam zazdroszczę Omomo <3

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie fajne zdjecie, to ostatnie<3
    zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oo ale super, nawet fotke razme macie ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Suuper . < 3
    Obserwuję liczę na rewanż . ; *

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)