wtorek, 20 marca 2012

kosmetyki Dove

Hej.
Dzisiaj w szkole miałam 2 lekcje na 9 i do kościoła. Przetrwałam *.* Później poszłam do babci na obiad i na koniec na autobus do domu. Odrazu wzięłam się za lekcje na czwartek które ogarnęłam już. Umówiłam się z babcia na jutro i przy okazji skocze jeszcze do bankomatu zobaczyć czy przyszły pieniądze bo potrzebuje na zakupy pojechać. No niestety, jak się wyrzuciło 2 worki ciuchów i został tylko jeden ahah! Jutro natomiast znów mam na 9, godz.wych. i do kina na film "John Carter". Nie przypadł mi do gustu ale nie ma co narzekać. Teraz ogarnę jeszcze trochę neta i spadam pod kołdrę z "folwarkiem zwierzęcym" i sokiem. :)

balsam do ciała, żel pod prysznic, kremik :) -nowy nabytek od cioci 

19 komentarzy:

  1. dwa wory ciuchów <3
    ja dzisiaj 3 pary butow wywaliłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha ja dzis juz drugi dzien w kosciele i nie kontaktowalam xD a jutro wagarowiczowie ! i nigdzie nei die siedze w domu z chlopakiem i sie obijam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kosmetyki Dove:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kupować/dostawać kosmetyki :o

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię te kosmetyki :)
    nom :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten zestaw I jakie fajne zimowe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten nabytek od cioci :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam wielka sympatie do kosmetyków z Dove.:)

    zapraszam

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kosmetyki Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz wlasna karte? ;D

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kosmetyki z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się jeszcze zastanawiam na tym filmem, bo nie wiem czy warto:(
    Zapraszamy: http://wszystko-i-my-wim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kosmetyki Dove, mają taką fajną konsystencję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kupować kosmetyki . ;)
    Fajny blog. ; >

    OdpowiedzUsuń
  15. to widzę, że masz luźno w szkole :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)