poniedziałek, 26 marca 2012

księżycowo

Hej!
Wczoraj poszłam spać gdzieś po 1 przez angielski a rano ciężko było mi się zwlec z łóżka. W szkole lekcje minęły szybko, później musiałam czekać godzinę i pisałam sprawdzian z anglika. Oczywiście uczyłam się z tego co nie trzeba ale na szczęście dział który miałam zaliczyć był łatwy i się jakoś nauczyłam. Po szkole poszłam do babci a później pojechałam do domu. Z drugą babcia gadałam przez telefon 20 minut haha ;o Później zeszłam na obiad, ubrałam się i poszłam się przejść do sklepu. Właśnie skończyłam lekcje i biorę się za naukę geografii, życzcie mi powodzenia haha!


coś mi makro się psuje w aparacie ;c

na żywo lepiej wyglądało. *.*

22 komentarze:

  1. ale pyszności :)
    czekolada milka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. milka <3 ładne zdjęcie(to ostatnie)^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniaam. ;D

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uaa ! ja wczoraj tez widzialam ten sliczny ksiezyc i gwiazde obok niego XD uroczo to wygladalo, haha ^^ poza tym narobilas mi ochote strasznie na slodycze, a ja nie moge no diety sie musze trzymac.. i jak tu miec silna wole XD

    OdpowiedzUsuń
  5. cios w samo serce jak się psuje tryb makro, znam to uczucie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lindor <3 mmm... Kocham to jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się głodna zrobiłam. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. grrr narobiłaś mi chęci na chipsy i czekoladę ^-^

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już Cie od dawna obserwuje i sledze Twojego bloga XD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)