wtorek, 27 marca 2012

kwiatki

Hej!
Dzisiaj o dziwo sama się zwlekłam z łóżka, ale na sama myśl o dzisiejszych lekcjach miałam ochotę się obrócić na drugi bok i pójść spać dalej. Ale nie, trzeba się wziąsc za siebie! Wiec szybko zeszkoczyłam z łóżka i zeszłam na dol. Przed 8 wyjechałam do szkoły. Lekcje minęły spokojnie jak na wtorek, z niemieckiego dostałam 4 i 3. Po lekcjach byłam pisać zaległy sprawdzian z geografii. Mam nadzieje ze go nie zawaliłam i poszedł w miarę. Po szkole poszłam do babci, zjadłam zupę i po paru minutach przyjechała po mnie ciocia by mnie odebrać. Wróciłam i odrazu wzięłam się za pakowanie i robienie lekcji na jutro. Wszystko w miarę ogarnelam na jutro i czwartek, biznes plan, rysunek, a teraz siedze od 2 godzin nad fizyka i nic mi nie wchodzi... Oby było abc! cos moze wtedy naskrobie... a wiec wracam do nauki na sprawdzian a was zostawiam ze zdjęciami z soboty :) Dobranoc!






23 komentarze:

  1. ooo kwiatuszki :)
    ja jeszcze nie widziałam :)
    śliczne ;-]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe zdjęcia. Kolorki przykuwają uwagę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia^^
    jaki masz aparat?:>

    OdpowiedzUsuń
  4. no ja tak samo na mysl o lekcjach przewrocilabym sie na drugi bok i szla dalej spac.. :x porażka ._____.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia ;) ! jakim aparatem je robisz :d ?
    + mnie tez sie strasznie nie chce schodzic z lozka na sama mysl o szkole

    Zapraszam do mnie, jestem nowa i dopiero rozkręcam działalność na blogspocie :D
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia :)
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nigdy nie wstaje z chęcią do szkoły ;( Fajne zdjęcia :)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. krokusy ;D
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;D!

    OdpowiedzUsuń
  9. jak tu kwiatowo-kolorowo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :)
    + Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)