piątek, 23 marca 2012

nic ciekawego

Hej, hej!
Dzisiaj miałam do szkoły na 8 i tylko 5 lekcji. Po szkole poszłam do babci, zjadłam obiad i dostałam jakąś tam bluzkę. Nie długo postaram się pokazać. Później poszłam do drugiej babci, odwiedziłam jeszcze bankomat i wypłaciłam przy okazji pieniądze. Po 15 poszłam na spacer z Gosią co skończyło się w mieście. Przed 18 wróciłam spowrotem do babci, zjadłam obiad, obejrzałam serial i pojechałam do domu. Obejrzałam Shreka haha i weszłam nie dawno na kompa. Dzwoniła do mnie mama i coś gadała że chyba wróci do Polski. :D Teraz słucham sobie tekstów z Sali Samobójców i idę zaraz spać bo jestem zmęczona. Dobranoc.

zdjęcie z 25 lutego

33 komentarze:

  1. Śliczna jestes:) tez dzisiaj objerzalam sobie Shreka po raz chyba 3;p

    OdpowiedzUsuń
  2. O. To fajnie. :D Miejmy nadzieje, ze wróci.;D

    xdnatuuuxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. noo, trochę się nazbierało :)
    gdzie mieszka Twoja mama jeśli mogę spytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjątko :)
    pokaż bluzkę hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam dość shreka XD

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde, Shrek wcsoraj lecial- zapomnialam! A mialam ogladac.. :( Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie mi przypomniałaś, że muszę pogadać z tatą o koncie bankowym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne zdjęcie :))
    Pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcie :)

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak dawno mnie tu nie było O.o
    śliczne zdjęcie :*

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja już obserwuję. ładne zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie pamiętam żebym kiedykolwiek kończyła lekcje po 5 godzinach :( Fajne zdjęcie ;)
    Dodałam notkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcie . Uwielbiam sale samobójców :)

    OdpowiedzUsuń
  14. też oglądałam dziś Shreka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. czemu niestety? :) ja bym się cieszyła gdybym miała w NIEMCZECH rodzica ;p ale wiem, pewnie tęsknisz i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, jaka szczerosc. ;D a w jakim miscie mieszka? :))

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś za ładna -.-


    Zapraszam do mnie na konkurs. Do wygrania śliczna bransoletka robiona własnoręcznie.

    http://mealm.blogspot.com/

    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog, na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz<3;).
    Zapraszam do siebie, notatka o glanach ;).
    Obserwujemy?;*


    lovagex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. o to fajnie , ze dostalas bluzeczke ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)