sobota, 17 marca 2012

park centralny

Hej!
Niestety dzisiejszy dzień z Kasią nie wypalił, ale odbiłam sobie go z Asią. O 12 poszłam po nią i na początek poszłyśmy na rynek, do sklepu itd. Później park centralny. Usiadłyśmy sobie na schodkach, porobiłyśmy zdjęcia, pogadałyśmy, pośmiałyśmy się. Później zmieniłyśmy miejsce i poszłyśmy na ławkę :3 Siedziałyśmy z dobre 2 godziny tam. Wróciłyśmy na osiedle, odniosła psa, szybko na autobus i do galerii. Specjalnie wyciągałam dzisiaj od mamy kasę bo chciałam sobie coś kupić ale nic nie kupiłam. Muszę w końcu się dobrze zastanowić co chce konkretnie. Na koniec kupiłam sobie i Asi po kawie na wynos i ruszyłyśmy w stronę przystanku. Autobus miałyśmy 20 minut później więc wróciłyśmy z buta. Fajnie jest tak pochodzić i powspominać stare dobre czasy. Pośmiać się, pośpiewać w drodze powrotnej gdzie ludzie się ciągle na nas gapia. Szczerze? Brakowało mi tamtych czasów ale jest może nadzieja ze one wrócą. Kiedyś spędzałyśmy dnie i noce ze sobą. A teraz? Trzeba to odświeżyć i zacząć na nowo :) W poniedziałek moja mama prawdopodobnie już wyjeżdża, w domu mam taki syf ze masakra, wszystko prawie popakowane tylko ja jeszcze palcem u siebie w pokoju nie kiwnęłam. Haha! Nie wiem gdzie będę teraz mieszkać itd. Jutro mam nadzieje ze się wszystkiego dowiem w końcu!!!




30 komentarzy:

  1. swietne miejsce do zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miło się patrzy na rozkwitającą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw sie. ;* Moja mama pracuje w Holandii. ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega masz ten blog, zapraszam do sb i obserwuję ; >

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia- skompane w świetle słońca ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym się chętnie wybrała do galerii na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oO' !! panicznie boje sie mostów >.<
    ale ładny jest ;3

    wiem, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. alee śliczny most.! ;) Zapraszam do mnie.! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i ten most. *.*

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. wiosna! :)
    fajne miejsce do spacerów :>

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne zdjęcia ;] wiosna ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. huhuuhu kochanieee odbijemy to sobie eee

    OdpowiedzUsuń
  13. co nie odpisujesz na DodaForum ? : D

    Fajny blog,fajny nagłówek ; >

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym tam pospacerować,zapraszam do mnie;
    http://kinia-colorfulworld.blogspot.com/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)