czwartek, 15 marca 2012

plac św. małgorzaty

Hej!
Wczoraj nie dałam postu ponieważ nie miałam siły. W środę lekcje minęły spokojnie, facet od wf mi zagroził ze mnie nie przepuści jak nie zacznę ćwiczyć. Później poszłam do babci, potem do drugiej babci.
Dzisiaj zbytnio nie chciało mi się iść do szkoły ale nie miałam wyjścia i musiałam iść. Po lekcjach musiałam zostać na matmie i pisałam kartkówkę i dwa testy. Boje się ocen. Po szkole wróciłam do domu i pod wieczór poszłam do babci. Ostatnio nie mam wgl ochoty siedzieć w domu. Mam już dość tego wszystkiego co się w nim dzieje... Na jutro wgl nie jestem przygotowana bo nie mam siły na nic, trochę się pouczę słówek na angielski na sprawdzian i idę spać.
Ostatnio jak byłam z Kasią pochodzić, na koniec usiadłyśmy sobie na placu i postanowiłam trochę porobić zdjęć :)





Dobranoc

24 komentarze:

  1. ju nie mogę się doczekać soboty :D bejbe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś była taka piękna pogoda, a ja gniłam w domu ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia ;)
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjecia :p
    też nie lubię siedzieć w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. łaadne zdjęcia :)
    +zapraszam do siebie w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia.
    Nowy post u mnie.Zapraszam .. DO obserwacji też i jakbyś mogła to wejdź w banery z ILOKO i Limonkowy szyk ( jeżeli kupujesz coś w sklepach internetowych zapraszam) Z góry dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przejść z WF? ahahaha. dobree. :D
    ładne zdjęcia, czuć wiosnę jak an dworze :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)