czwartek, 1 marca 2012

poduszki obiektywy

Hej.
Od paru dni chodziła za mną pepsi więc jak szłam z psem to zaszłam do sklepu i sobie wreszcie kupiłam. Jak przechodziłam koło sklepu jakiś facet się na mnie dziwnie patrzył, a teraz boję się wychodzić bo jakiś gwałciciel chodzi u mnie po osiedlu jak i po mieście i jedna dziewczynę już zgwałcił i mama ze mam narazie siedzieć w domu, no chyba nie -,-. Na jutro planów nie mam więc będę w domu, w sobotę idę do babci piec babeczki a w niedziele wychodzę z Kasią haha :)
Myśląc o czym zrobić post weszłam w google grafikę i wpisałam obiektywy do aparatu i wyskoczyły mi w kształcie poduszki wiec postanowiłam dać na bloga ;)



Kto by takiej nie chciał? :)
Dobranoc.

30 komentarzy:

  1. Fajne ;o ale chyba nie są zbyt wygodne , mimo wszystko chcę !! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiektywy w kształcie poduszki? Wiem o co Ci chodziło jednak nie jest to poprawne, zmień że poduszki w kształcie obiektywów, nim jakiś anonim się przyczepi i zacznie się ;)
    Generalnie to genialne są te poduchy! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę taką mieć!! ,<3
    GDZIE JĄ MOŻNA ZDOBYĆ ? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe śmieszny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze :) Fajny prezent dla zapalonego fotografa!
    u mnie w mieście też kiedyś wszyscy bali się gwałciciela, powstały o nim takie historie, a okazało się ze to była plotka... ;p

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne :)
    Zapraszam serdecznie :*
    http://nathaliephoto.blogspot.com/2012/03/byo-mineo.html

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe, bałabym się na takiej położyc : D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz planów :)
    świetne poduszki^^

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę takie, mogłyby być jeszcze w kształcie całych aparatów ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszki genialne:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są. :D
    Zapraszam do mnie i obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa genialne

    OdpowiedzUsuń
  13. Podusia jest cudna!!
    Za moją koleżanką też łaził jakiś facet, szybciutko pobiegła do klatki, a on stał pod jej blokiem przez jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są, spasowałaby mi taka. ;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)