poniedziałek, 12 marca 2012

Pokaz sztucznych ogni

Hej!
Tak jak wczoraj pisałam nie wiedziałam czy iść na te koncerty ale jednak poszłyśmy z Asią. Dostałyśmy tym razem pomarańczowe opaski na ręce. Weszłyśmy na dach i było straaasznie mało ludzi i stałyśmy pod scena prawie. Miałam okazje porobić zdjęcia ale przypomniało mi się ze mam aparat już po. O 18 wystąpił Zakaz Wjazdu, nie znałam żadnej piosenki ale i tak skakałyśmy, 'śpiewałyśmy' itd. I przy okazji poznałyśmy dziewczynę która stała kolo nas, była nieźle świrnięta, lubię takich ludzi! Po 19 wystąpił zespól Zakopower, jak nie lubiłam tego zespołu to do tej pory go nie trawie, ale nie powiem ze koncert był beznadziejny! Zaczęli śpiewać jakieś piosenki których nikt nie zna i przy każdej zakończonej darłyśmy się "boso" i późnej wszyscy inni razem z nami! W połowie koncertu wyszłyśmy na koniec i oczywiście im zaczęło odbijać przy piosence pójdę boso i tańczyły jak głupie a ja pisałam z Kasia sms. O 21 był pokaz sztucznych ogni! Jezu to było magiczne. Zgrywało się razem z muzyka, porostu coś do niesamowitego! Po wszystkim zaczęliśmy się zbierać do wyjścia, spotkałyśmy tą nowa koleżankę i przy okazji przyprowadziła nam chyba z około 10 chłopaków. Szliśmy, darliśmy się przez cały rynek, śmialiśmy. Brakowało mi tego, naprawdę. Później ona poszła do domu a oni postanowili nas odprowadzić. Do domu trafiłam o 23 i na szczęście wszyscy spali. Położyłam się kolo 3. Dzisiaj w szkole uzbierałam trochę jedynek ale trudno. Mam nadzieje ze mama pójdzie jutro i załatwi wszystko z tą szkołą przed wyjazdem! A teraz siedzę i mecze się bo mam ochotę na chipsy :C



sztuczne ognie :)

pójde boso:D widac mnie nawet na filmiku!

23 komentarze:

  1. o a ja widziałam z balkonu xD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sztuczne ognie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ty ostatnio spotykasz sławnych ludzi, najpierw ewa, teraz on, ohohoh ;3

    a pfpfp, nigdy ich nie oddam *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia:3
    ~~
    zapraszam do siebie ; www.look-took.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaz sztucznych ogni zawsze jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam miałam z ENEJ :D nie lubiłam ich ale po koncercie na którym byłam bardzo polubiłam.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia ! ;)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! Sprzedaję kilka rzeczy z ubrań (na allegro jak i poza allegro) zapraszam, może Ci sie coś spodoba (przepraszam za jakość zdjęć, ubrania są w stanie idealnym)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie ładne:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozytywnie spędzony wieczór!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt cudnyy :D
    +zapraszam do kupienia butów u mnie : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)