czwartek, 8 marca 2012

recenzja: cienie do powiek duo nr 55

Cześć!
Dzisiaj cały dzień pada deszcz brrrr. Zwlekłam się z łóżka gdzieś przed 12. Zjadłam obiad, ponudziłam się, pomarudziłam że nie ma nic słodkiego itd. O 18 obejrzałam serial i wiedziałam ze nie wytrzymam i odrazu jak się skończył pobiegłam do sklepu z psem :) A teraz jestem zadowolona haha. Niby zimno nie jest na dworze ale ta pogoda odstrasza! Mam nadzieje ze jutro tak nie będzie ponieważ kolo 13 idziemy z Kasia na otwarcie galerii u nas w mieście! :) Wreszcie się doczekałyśmy! A teraz zostawiam was z recenzja z jednym z wielu produktów ktore otrzymałam od quiz.pl :)

cienie do powiek duo nr 55



Do gusty najbardziej przypadł mi cień o kolorze fioletowym :) Ma on drobne drobinki brokatowe które as dość delikatne. Z kolei kolor żółty tez posiada delikatne złote drobinki ale nie są tak bardzo widoczne jak w wypadku jego poprzednika. Jednak po roztarciu żółty cień jest mało widoczny! Co do aplikacji nie ma z tym żadnego problemu, dobrze się go rozprowadza za pomocą palca. 


Cienie na bazie trzymaka się dość długo co jest wielkim plusem :) 
Czy polecam? Myślę ze tak. Jeśli nie jesteś osoba wymagającą cienie przypadną ci do gustu a cena to żyć nie ucieram. ;)

A teraz lecę się dalej zajadać. Dobranoc!

28 komentarzy:

  1. fajnie,że nie mam paczki od nich -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne cienie ; )


    * Przyzwyczaisz się tam. ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie tak jaskrawych kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za tak ostrym odcieniem żółtego :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi raczej takie jaskrawe kolorki by się nie przydały, bo na codzień wybieram beże i brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetnie to razem wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kolorki, idealne na wiosne, fioletowy jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  8. fiolet świetny , żółty MEGA ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. z ile kosztuje? :)
    fajny ten fiolet

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie przepadam za takimi mocnymi odcieniami :) ale u kogoś mi się podobają!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, chcę Cię serdecznie zaprosić na mojego bloga o Harrym Potterze ii innych pierdołkach http://aleeexsmile.blogspot.com/ gdzie ukazał się nowy wpis. Mam nadzieję, że zajrzysz i że Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne. Obserwuję i licze na rewanż. :) my-colours-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w fiolecie! :))
    obserwuję i zapraszam do mnie xx

    OdpowiedzUsuń
  14. ladne kolorki! ja niestety wyglądam w takich okropnie!:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te cienie, ciekawe jak na oku wyglądaja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cienie - rewelacja! Ciekawe jak spisują się na oku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)