wtorek, 13 marca 2012

recenzja: cienie do powiek TRIO nr 28

Hej.
Dzisiaj wstałam z jakimś dziwnym nastawieniem do szkoły, po prostu nie mogłam się do czekać kiedy już do niej pójdę. Lekcje zleciały szybko, a to może dlatego ze miałam zwolnienie z 2 ostatnich lekcji. W domu byłam o 13. Obejrzałam powtórkę pierwszej miłości, trudne sprawy i włączyłam laptopa. Po 17 znów się położyłam i spalam do 20. I nie obejrzałam serialu i powtórki tez nie obejrzę bo mam lekcje do 15 -.- cudownie. I jeszcze po szkole babcia mnie prosiła żebym do niej wpadła. Lekcje ogarnęłam, a teraz słucham płyty 1D idę po jeszcze jedna herbatę i spać bo jestem zmęczona w dalszym ciągu ;c chce piątek już -.-

cienie do powiek TRIO nr 28 



Do gustu raczej przypadł mi cień jasny beżowy. Każdy z kolorków ma drobne drobinki brokatowe które są bardzo delikatne. Cienie nie sypia się, długo utrzymują się na powiece. Dla osób mniej wymagających są w sam raz a cena równocześnie niska :)


Na skórze cień beżowy jest mało widoczny po jednej aplikacji. Ale zaś po drugim nałożeniu już bardziej widać odcień.

28 komentarzy:

  1. Coś nie przemawiają do mnie te kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwazne kolory jak dla mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, żywe kolory - podobają mi się (:
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. beżowy mi się podoba - jest taki naturalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyzwoicie wyglądają:D a kolorkiem beżowym się nie przejmuj że jest taki mało widoczny:D ja bym go użyła jako bazy pod make up:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki. Chciałabym zobaczyć je w jakimś makijażu na Twoim oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kolory tych cieni:) szczególnie ciekawy ten niebieski odcień:)
    Zapraszam do mnie na Giveaway!:):*

    OdpowiedzUsuń
  8. Musisz odpocząć.. a serial można w mecie obejrzeć ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolory, ale ja nie uzywam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog!
    Ja już obserwuję;)
    Liczę na rewanż ;))

    www.akcjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jednak wolę delikatniejsze kolory, ale te są ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne, lubię te kolory na powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kolorki. Myślę, że też bym wybrała beżowy;)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kolorki tych cieni ;xx

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolorki :P

    Zapraszam do siebie, oraz byłoby mi miło , gdybyś zostawiła po sobie jakiś ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kolory! Zapraszam do mnie- do wygrania sukienka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)