sobota, 3 marca 2012

recenzja Loreal Szminka Riche Naturals Nr 232

Witajcie.
Po wczorajszym poście zauważyłam że spodobał wam się eyeliner więc naprawdę zapraszam do zakupu bo cena jest rewelacyjna :) Dziś opisze wam kolejny produkt który tez mi się strasznie spodobał. :)
A co u mnie? Nic ciekawego. Na obiad miałam frytki a pod wieczór poszłam do babci piec babeczki. Znaczy pewnie jak teraz to czytacie to jestem u niej haha :) *Notka automatyczna* A więc jutro nie będzie recenzji tylko będzie post z babeczkami haha ^^
A więc zaczynamy!





Od producenta: 
L'oreal Szminka Color Riche Made For Me Naturals
Kolor 232 - Light Brunets (dla jasnych brunetek)
Pomadka zawiera cząsteczki odbijające światło aby zwiększyć blask i uwydatnić koloryt cery dla naturalnego i świeżego wyglądu. W skład wchodzi witamina E oraz olejki omega-3, które zapobiegają wysuszaniu i chronią usta.Ponadto przepięknie pachna dzięki czemu codzienne noszenie na ustach staje się ogromną przyjemnością.


Moja opinia: 
Gdy otworzyłam paczkę i wyjęłam szminkę odrazu ją otworzyłam i moim oczom ukazał się ciemny kolor. Na początku byłam zła na siebie że niestety będę musiała ją komuś podarować. Wiec odrazu nałożyłam ja na usta by zobaczyć jak się prezentuje i okazało się że nie jest taka ciemna i mi pasuje. Dzięki drobinką brokatu świetnie prezentuje się na ustach. W skład pomadki wchodzi witamina E oraz olejki omega-3 dzięki czemu usta nie wysuszają się i przy okazji chroni je :) Nie mam żadnych negatywnych zastrzeżeń do niej. Zakochałam się w pierwszym wejrzeniu! 



Do następnej :)

24 komentarze:

  1. mam pytanie odnosnie eyelinera z poprzedniej notki.:) otóż mam jakiś w pisaku w domu, ale końcówka jest miękka i gdy maluję muszę go docisnąć tak że cała ta końcówka się zgina i wychodzi krzywo.:/ Jak jest z tym eyelinerem?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor :)

    http://weeronika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wygląda;))

    zapraszam do mnie i do obserwowania:)) będzie mi niezmiernie miło z powodu nowego czytelnika:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada fajnie. mam chyba podobny odcien ^^/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście kolor na ustach nie jest taki ciemny jakby się to wydawało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie szminki strasznie mi się podoba,kolorek też jest fantastystyczny.Ja też jestem na kupnie eyeliner , który zaprezentowałaś :) zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeszcze pytanie? jak można zacząć współpracować z CARMEX?

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor nieziemski:) .
    całkiem inaczej wygląda w
    'sztyfcie' niż na ustach.
    ( o wiele lepiej wygląda na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie kompletnie nie pasują szminki z loreal, w ogole jestem dosyc wymagajaca jezeli chodzi szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ma kolor! :)

    http://urherts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ma ładny kolor, ale nie lubię szminek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)