środa, 28 marca 2012

słodko

Heej!
Dzisiaj znowu się nie wyspałam, to jest masakra. Przez tą szkołę, lekcje itd. nic nie ogarniam. A z racji tego że nic nie mam na jutro punkt 23 i śpię. W szkolę było w miarę, na 2 lekcji pisaliśmy sprawdzian z fizyki, liczę na dobrą ocenę ;) Po szkole wybrałam się do babci, zjadłam zupę, ciasto i uciekłam na autobus na spotkanie z Kasią. Na początek poszłyśmy do pepco, kupiłam trampki i odrazu do galerii. Kupiłam trochę rzeczy więc każdą rzecz będę pokazywać osobno w notkach żeby nie było wszystko naraz ;) Po zakupach poszłyśmy do kawiarni. Zamówiłyśmy smoothie no a  deser mnie powalił. Jeszcze te moje skojarzenia ;) Później poszłyśmy jeszcze do rossmana i na plac Małgorzaty. Po 19 byłam w domu, zjadłam 'obiad' i uciekłam do siebie na górę. Jutro mam 5 lekcji wiec na godzinę pójdę do babci i później spowrotem do szkoły napisać zaległy sprawdzian z matmy i do domu! Jestem wykończona a wiec idę chyba spać. Dobranoc!



31 komentarzy:

  1. ale narobiłaś ochoty omom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. smakowicie wygląda ;d Niestety teraz i ja sie nie wysypiam :( ta zmiana czasu mi nie służy :( Miłego dnia, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :) narobiłas mi smaka!

    OdpowiedzUsuń
  4. mniami :P
    ----------------
    Zapraszam! :*
    http://noeele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie wygląda, mmm <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm pysznie wygląda :))
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. JAKA SIĘ ZROBIŁAM GŁODNA AAAAAAAAAAAAAAACH!

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na zdjęcia rzeczy :D
    mniam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pysznosci!

    powodzenia jutro na sprawdzianie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez wczoraj mialem sprawdzian z fizyki. Super deser :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie słodkości :) jeju,ale bym się napiła tego soku/koktajlu :) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. aż zjadłabym coś słodkiego;)

    OdpowiedzUsuń
  13. LOOKS DELICIOUS!
    Great posts on your blog:) Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)