wtorek, 6 marca 2012

truskawkowo-śmietankowy

Hej!
Ale mi się dzisiaj nie chciało iść do szkoły. I się nie dziwie nawet. 3 kartkówki w tym 2 niezapowiedziane zawsze spoko. Obawiam się ocen bo najlepsze nie będą ;c Dzisiaj była wywiadówka ale mama nie poszła, przez co nie mam kartki z ocenami. Trudno, dostane ją w czwartek bo jutro nie idę bo muszę iść do szpitala wrrr. Dzisiaj na obiad miałam pizze, zamówili mi dużą i kazali zjeść cala ;o zjadłam polowe i już umierałam :c Dowiedziałam się że prawdopodobnie pod koniec miesiąca lub kiedy skończę szkole wyprowadzam się do Niemiec! Super -.- A teraz sobie siedzę, pije cole, słucham płyty 1D i czytam opowiadania i zaraz wezmę się za przygotowanie rzeczy do nauczenia na czwartek, wrrr nie ma to jak zostawanie po lekcjach na 2 godziny.
Nie dawno wam pisałam o tym, że w niedziele kiedy spotkałam się z Kasia dala mi krem :) Obiecałam ze wam go pokaże:


Cudowny zapach, i te truskawki *.* I za taka cenę to naprawdę się opłaca :) Polecam!
Na czwartek mam dużo do zrobienia wiec biorę się dzisiaj jeszcze bo nie wyrobie :c 
Dobranoc <3

21 komentarzy:

  1. Mniam! Opis zapachu bardzo mnie kusi... Jeśli dorwę gdzieś ten krem, to na pewno go kupię, bo kocham zapach truskawek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wpw truskawkowy! uwielbiam kosmetyki z ta nuta! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale slodko wyglada xD <3 i truskawkowo-smietankowy mmmm *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudownie wygląda, a zapach pewnie też ma niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam i jest wspaniały!:)

    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. mam identyczny i jestem w nim zakochana. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba i ja się skuszę ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ten krem i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszalma o tym kremie , zastanawiała się czy go nie kupić ale jakoś mi nie wyszło ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem pewnie cudowanie pachnie :)
    Tak, niezapowiedziane kartkówki zawsze spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że krem stał się ostatnio popularny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. aa chciałabym go powąchać ;)
    miałam zamawiać mydełko o tym zapachu ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. ale fajny :D nie używam kremów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, musi fenomenalnie pachnieć^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)