środa, 21 marca 2012

zachód słońca

Hej!
Dzisiaj byliśmy w kinie na filmie "John Carter" 3D. Film może rewelacyjny nie był, ale dało się przeżyć, wiec jak ktoś lubi przygodę, fantasy to polecam :) Przed seansem wzięłam sobie jeszcze cole i popcorn carmelowy *.* Pod szkolą byliśmy przed 15. Poszłam na chwile do babci, zjadłam obiad i poleciałam na autobus do następnej babci ;) Posiedziałam, pogadałam, zjadłam obiad drugi, obejrzałam serial i poszliśmy do banku. Na razie pieniędzy nie ma na koncie a muszę zapłacić za neta kurde! Po 19 byłam w domu, lekcje, praca na plastykę i zaraz kładę się spać bo jestem zmęczona. Jutro po szkole spotykam się z Kasia a później z babcia pozałatwiać sprawy. Tak wiec dobranoc ;)

wczorajszy zachód słońca ;)


31 komentarzy:

  1. świetne masz teraz widoki za oknem :#
    a i w kinie cie widziałaaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zachód słońca, a to pierwsze zdjęcie cudowne :3 gdy na nie patrze, przypominają mi się wakaaaacje *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. widoki super :)
    ja ostatnio takie miałam ale zdjęć nie mam :( ..

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wiosenne zachody słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny zachód słońca. ; >
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci wyszły fotki, robione w odpowiednim momencie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki :)
    kocham takie zachody słońca.

    OdpowiedzUsuń
  8. cola i popcorn- idealne na film <3
    śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ale boskie zdjęcia ! masz talent :) wpadaj do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :) uwielbiam fotografie w takim klimacie ;d zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fotografie zachodu słońca szczególnie takie jak te- dobrze wykonane ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny zachód słońca. Moja klasa chyba też na tym była , ale ja nie poszłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia:)

    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG! Piękny zachód *.*!
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże, toż to cudowny widok. :) Aż można poczuć ciepło na rękach. :D
    P.S. Odpisz mi na @! :P i dziękuję. Chociaż w zasadzie nie są takie piękne, porozdwajane końcówki nie dają mi spokoju.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)