środa, 11 kwietnia 2012

chwila spokoju

Hej!
Dzisiaj mam od rana lenia, ledwo co się z łóżka zwlekłam. Pierwszy dzień w szkole po świętach minął w miarę spokojnie mimo tego że nie ogarniałam na lekcjach haha ;> Po szkole poszłam do babci na obiad a potem ciocia po mnie przyjechała i wróciłam do domu. Było tak ciepło dzisiaj że aż poszłam i posiedziałam na ogrodzie. O 18 wróciłam do środka i poszłam do góry na mój serial i przy okazji zrobiłam sobie kawę i ukroiłam ciasta. W przerwach między filmem w kalendarzu zapisywałam plany na następne dni. A teraz siedzę i skajpuje sobie z GumiJagodą i robie lekcje. Sporo tego więc wracam do nauki! Dobranoc!



25 komentarzy:

  1. ja też dzisiaj zbytnio nie ogarniałam w szkole co się działo :D:D wszyscy mieli jakieś odpały ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś otagowana ! Więcej na : http://our-individual-world-of-fashion.blogspot.com/2012/04/50-pytan-do-julikszpulik.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam ciasto ^^
    Hehe to ja lecę do mojej przyjaciółeczki - lodóweczki po serniczka ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowicie te ciasto wygląda;)
    fajne zdjęcia...powodzenia w nauce^^

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie ale robisz smaka:( ide przez Ciebie po kawe! Przez ciebieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniamm, smakowicie to ciasto wygląda :P Jaki serial?:>

    OdpowiedzUsuń
  7. Narobiłaś smaku tym ciastem i kawusią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny długopis w tle gdzie kupiony?

    OdpowiedzUsuń
  9. Siemka ;)
    Podoba mi się twój blog :P

    Ps. wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej ja dzisiaj mam takiego lenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj narobiłaś mi smaka na jakieś ciasteczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. kawa + ciacho = mniami
    zapraszam do mnie..:)

    http://mizernaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciasto wyglada pysznie:) zapraszam na mmmandkkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)