piątek, 20 kwietnia 2012

już niedługo

Hej!
Od pewnego czasu nie pisze notek codziennie a to dlatego że nie mam dostępu do internetu. Niedługo mam nadzieje będzie już wszystko w porządku :)
Wczoraj byłam w banku ale dopiero za około 2 tygodnie dostane kartę. A ile było podpisywania, boże :o nigdy więcej żadnych umów haha! Dzisiaj miałam sprawdzian z matmy mam nadzieje że nie poszedł tak tragicznie jak myślę :o Od wtorku zaczynają się testy gimnazjalne 3 klas wiec jutro jadę na zakupy. : > A w niedziele może się spotykam z Kasią :) Wiec weekend w miarę zorganizowany tylko trzeba wstać o normalnej porze haha! Tak więc po komentuje blogi i uciekam spać :) Dobranoc!

Nie możesz teraz odejść, mój świat jest zbyt pijany i gdy się obudzę, nie będziesz niczym więcej poza luką w pamięci.

19 komentarzy:

  1. Slicznie wyszlas na tym zdjeciu !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie chce mieć swojej karty ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w środę byłam w banku w celu założenia konta ^^ ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i sporo formalności, ale karta to wielki luksus :) Mam konto w banku i kartę już od kilku lat i jestem bardzo zadowolona :D warto czekać i być cierpliwym ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem co uda ci się dorwać na zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to masz ciekawe plany na weekend!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pamiętam jak ja byłam w banku :D hahaha :D ojojojojo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie :)

    Ps. Zapraszam do mnie :P

    http://ann-fashion-model.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)