czwartek, 12 kwietnia 2012

koszula w kratkę

Hej!
Dzisiaj jakoś szybko się ogarnęłam rano. W szkole jakoś zleciało, dostałam 5 z plastyki^^ haha jest się czym chwalić. Po szkole poszłam do bankomatu na chwile a później do babci na obiad. Przed 16 poszłam na autobus do domu. Wróciłam, ogarnęłam się i włączyłam laptopa bo mnie Kasia męczyła :c O 18 obejrzałam serial a potem wzięłam się za lekcje i dopiero skończyłam a w międzyczasie skajpuje sobie dalej z GumiJagodą. Na jutro wgl nie jestem przygotowana ale lekcje na luzie bo na polskim idziemy na jakieś targi licealne czy jakoś tak. Potem może na chwile do babci i z Kasią się wreszcie spotykam. A teraz chyba idę spać po padam :c Dobranoc!
Bokserka i koszula to ciąg dalszy ostatnich zakupów :o Już prawie kończę wam pokazywać ;)



25 komentarzy:

  1. Hello!
    Want to know your blog? Have more contact?
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world!
    If you are open in the field of communication, it is you open new horizons that you know every day!
    There are other countries, people who share the same passions as you.
    I invite you to visit Blogspot Directory
    This blog is not personal! It is for everyone!
    Us to share the different passions, fashion, paintings, crafts, cooking, sewing, photos, poetry, and so be able to find in countries other people with similar passions.
    I think this community is also of interest to you and your friends.
    Come on site, enter your blog url and the url please your friends
    Have a great day with the hope that you come join us.
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe nowości uwielbiam basicowe rzeczy ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe, to w sumie sporo ostatnio kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. koszula cudowna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te ubrania .. najbardziej mi sie podoba ta bokserka ;o
    Zapraszam na blog: http://www.our-magicall-worlld12.blogspot.com/ jeśli blog ci się spodobał to jest nam bardzo miło, a jeśli chcesz możesz zaobserwować ! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie kraciaste koszule ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna koszule :)
    Jak będziesz miała czas i ochotę wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 5 z plastyki, kiedyś to był jeden z moich ulubionych przedmiotów.

    http://chemistry-makes-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. noo, koszula mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna koszula w kratkę ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)