niedziela, 15 kwietnia 2012

ktoś powiedział że będzie łatwo?

Czemu zawsze musze miec pod gorke? czemu zycie jest niesprawiedliwe i wszyscy nie moga byc szczesliwi? wlocze sie po tym swiecie jak zbity pies i nie wiem co ze soba robic. Milosc? Nie wierze w nia, inni mowia ze przyjdzie z czasem inni ze trzeba dobrze szukac. A ja juz znalazlam ta co nie trzeba. Dzisiejsza nocna rozmowa, miliony lez wylanych przez ciebie, nie zrozumiales mnie. Nie wiesz co czuje. To boli... Nawet nie wiesz jak mi na tobie zalezy. W jakims sensie to ci pisalam ale napewno nic z tego nie wywnioskowales. Chce bys jeszcze napisal bo mi niestety brak tej cholernej odwagi by dalej ciagnac to wszystko. Nie poddam sie, bede walczyla. Nikt mi nie moze pomoc, nikt nie wie jak sie teraz czuje. Popadam z dnia na dzien w depresje. Caly dzien nic nie jadlam, spalam godzine. Sama siebie wykanczam, to bedzie taka cicha i wolna smierc. Marze o tym by zasnac i sie nie obudzic. Brakuje mi tamtych chwil, brakuje mi wszystkiego. Chce miec normalne zycie jak inni, normalna rodzine. Czemu mnie to spotkalo? Po burzy zawsze wychodzi slonce.. ale na ile? Zawsze musi sie cos spieprzyc. Zycie juz wiele razy dalo mi po dupie i widze ze mu sie to podoba bo w dalszym ciagu jest tak samo. Wiele osob zranilam i wiele mnie zranilo. Kazdego ranka nakladalam maske na twarz, udaje ze jest dobrze. Wracam, sciagam, zamykam sie w czterech scianach i umieram. Ten ból mnie wykancza, przyzwyczajam sie do niego, delektuje sie nim. Mam taka cholerna chec wyjsc i nie wrocic... Kocham Cię i będę cie kochac zrozum to! Szybko nie odpuszcze, ja sie dopiero nakrecam kochanie...





21 komentarzy:

  1. Normalnie jakbym czytała o sobie... Prawda, cała prawda..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpisz na depresję. Depresja to bardzo poważna choroba, Ty się jedynie nieszczęśliwie zakochałaś, od tego się nie choruje. Wierz mi, w Twoim wieku też przez to przechodziłam i jakoś zawsze z tego wychodziłam.
    Jeśli nie chce Cię teraz, to chcieć już nie będzie. Za kilka lat zobaczysz, jaką bzdurą było wylewanie łez przez jakiegoś dzieciaka. Głowa do góry, nie użalaj się nad sobą - a będzie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to napisałaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się walcz dalej ! Nie wiem jak jest u Ciebie sytułacja ale walcz dalej , bo czasami wart walczyć o każdy dobry dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej :o trzymaj się ;* what doesn't kill you makes you stronger!

    OdpowiedzUsuń
  6. eh miłość nie zawsze da się naprawić coś na siłę

    zmieniłam nazwę bloga : http://complicated3xevv33.blogspot.com/ - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję i kometuje.

    Licze na rewanż.

    my-colours-world.blogspot.com

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przejumj się - wiem , ze głupie gadanie że wszystko bedzie dobrze nic nie daje - ale jakos sie to wszystko ułoży ;)
    Bądz pozytywnje myśli ;*
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko się ułoży. Zapraszam do mnie : http://mydiarysellylove.blogspot.com/ :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie poddawaj się , dasz radę ;)
    Zapraszam do mnie ;*.

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem, że to może głupie co napiszę ale nie tylko ty masz pod górkę, bo wielu jest takich ludzi, ja też w wielu sprawach mam ostro pod górkę, ale jakoś muszę sobie radzić. ty też musisz się wziąć w garść i zapomnieć o tym co złe, a na pewno poczujesz się lepiej

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej rozumiem. Myślisz zapewne teraz, co ja niby mogę wiedzieć? Otóż wiem dużo, aż za wiele. Dzisiaj też snuję się jak cień. Jestem cały czas zdenerwowana. Jestem niemiła dla osób, które zawsze byli przy mnie. Już mi się nawet nie chcę wkładać na twarz maski. Przekroczyłam ten etap. Otarcie się o śmierć. Wiem co to znaczy i wiem także, że tym niczego nie osiągniesz. Zwrócisz na niego uwagę tym, że przyjdzie na cmentarz, ale ile razy? Musisz się pozbierać. Zjeść coś. Na prawdę. Wiem co czujesz, rozumiem Cię. Możesz się snuć, ale żyć musisz. Zaufaj mi. Jeżeli wejdziesz na mojego bloga nie znajdziesz tam takich notek, ale tylko dlatego, że tak postanowiłam skupić się na pozytywnych rzeczach, ale wiem co teraz czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  13. wzruszający tekst..
    trzymaj się:)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie martw sie ja tez mam ciagle pod gorke :(

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję. tak, życie jest niesprawideliwe i w większości jest pod górkę... ale jakby nie było, było by za łatwo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze - nie odpuszczać! I tego się trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, mroczne takie. Co do posta zupełnie się zgadzam, życie jest niesprawiedliwe, miota nami...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)