poniedziałek, 9 kwietnia 2012

madonna

Hej!
Wczoraj tak jak pisałam byłam u babci i obżarstwa część druga nastąpiła :o Weszłam dzisiaj na wagę i przytyłam prawie 2 kg. :o Do domu wróciłam o 11, włączyłam laptopa a później zaczęłam się szykować bo jechałam do babci na obiad ale najpierw zajechaliśmy na cmentarz. Do domu wróciłam o 17 i postanowiłam obejrzeć dalsze odcinki z gossip girl i jak mi się załadował to się okazało ze już ten oglądałam, próbowałam włączyć następny to jak na złość nie chciał się zaladowac wrrr-.- teraz spróbuje załadować jeszcze raz! Aktualnie siedzę i oglądam filmiki na yt "co jest w mojej torebce", później obejrzę serial, skończę pisać opowiadanie na blogu i pójdę spać zapewne! Tak wiec dobranoc! ^^
Tak jak obiecałam w piątek miałam wam pokazać co kupiłam Kasi na urodziny! Mimo ze są dopiero w sobotę ona już wie co dostanie wiec na blogu tez mogę pokazać! Ano i muszę w końcu skończyć pokazywać wam to co kupiłam prawie 2 tygodnie temu haha!


dla Kasi :3 


 i przy okazji kupiłam sobie szampon dla włosów zniszczonych! 

25 komentarzy:

  1. Płyta Madonny super prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra płyta *.* like a virgin <3 bo mojaaaaaaaaaaaa
    19.99 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny prezent jej zrobiłaś :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny prsenet :D
    haha cena z tyłu :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. też przytyłam przez te święta ;d
    a za madonną nie przepadam ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten szampon. Strasznie mi przetłuszczał włosy ;C

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli Kasia sama wybrala sobie prezent? ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny prezent, szamponu nie używałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, fajny prezent, pewnie się podobał :) Co do kosmetyków Nivea, to nie dla mnie.. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja boję się wejść na wagę i ile ona mi pokaże o.0 .. Nie polecam szamponów z linii Nivea .

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło tu u ciebie :)
    Wpadnij do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 kilo to nie taka masakra ;) Szybko się zrzuci, nie wiadomo nawet kiedy.
    Koleżance prezent na pewno się spodoba. Też słucham Madonny, przede wszystkim stare utwory, jak Madonna była piękna i młoda.
    Widzę, że w nagłówku widnieje napis "Japonia".. No no, coraz więcej ludzi się interesuje ów krajem. :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie przepaadam za madonną ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam tego szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:) dziękuje za odiedzinki na moim blogu :) oj to widzę że miałaś dość aktywny czas :) A płyta z samej okładki wygląda olśniewająco,czy tylko ja mam takie odczucie,jakby wiek Madonny zatrzymał się w miejscu? Na okładce wygląda jak szalona nastolatka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)