sobota, 21 kwietnia 2012

nowości kosmetyczne

Hej, hej!
Dzisiaj planowałam wstać wcześnie ale skończyło się tym że musieli mnie budzić o 13 haha! Poszłam szybko się ogarnąć i pojechaliśmy na zakupy. Ojj ciężko było. W planach miałam zakup marynarki i się udało :) następnie było poszukiwanie białej bluzki przez godzinę bez efektów. W końcu kupiłam jakąś taka sobie sukienkę byleby była ;) W poniedziałek jadę szukać dalej butów bo dzisiaj niestety nic nie znalazłam ;c Pokaże wam cały zestaw dopiero jak już będę miała wszystko :) Na koniec pojechaliśmy na obiad do pizzerii i do domu! Jestem padnięta tak wiec zaraz uciekam spać bo muszę wstać rano bo jestem umówiona z Kasia :) Tak wiec dobranoc a was zostawiam z kosmetykami które pewien czas temu kupiłam!:)

19 komentarzy:

  1. fajne te nowe kosmetyki
    one tak dawno temu były kupione ;dd

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten tusz i bardzo podobają mi się kolorki lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dzisiaj szukałam po całym mieście marynarki, ale nie jestem z niej w pełni usatysfakcjonowana ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kosmetyki ;D zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości ;) Czekam na recenzje ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w poszukiwaniu butów ja swoje już mam od trzech miesięcy, bo się trafiły akurat takie co nie spadają^^

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kosmetyki :)
    Dodasz recenzję tuszu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokażesz później marynarkę? ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. te tusz jest super , mam go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te kosmetyki. :)
    ładne kolory lakierów ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier z butterfly sa mega fajne ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)