piątek, 6 kwietnia 2012

shake & pizza

Hej!
Dzisiaj wstałam o dziwo przed 9, zjadłam śniadanie, ogarnęłam się, umyłam okna i poszłam na autobus :3 Przed 13 byłam już na miejscu i poszłyśmy z Kasią do galerii :) Najpierw zakupy a na koniec na shake. Kupiłam Kasi prezent który wam niedługo pokaże i szampon do zniszczonych włosów z nivea. Jutro postaram się pokazać :) Później pojechałam do babci, obejrzałam serial i po 19 byłam w domu. I do 24 siedziałam z kuzynem i oglądałam jakieś durne programy w tv, gdzie jakiemuś kolesiowi odcięli palca i takie tam hahaha XD  a teraz siedzę, pije pepsi, jem chipsy i idę na chwile na dol i posiedzę chwile i chyba spać, także dobranoc :)


43 komentarze:

  1. mniam <3
    uwielbiam nasze wypady

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kolejny blog z pizza. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmmmmmm, pizza <3
    Zapraszam do mnie na konkurs na nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy każdy musi dodawać zdjęcia jedzenia, gdy jestem głodna ? *.* <3

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)
    Ale mi smaku na pizzę zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie spędziłaś dzień :)
    mniam mniam, dobre rzeczy na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mniaam! ale pyszności! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ mi zrobiłaś smaka na pizze ! Super blog :D
    Zapraszam . ; D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmmm.. ale mi narobiłaś smaka na tego shake'a ;)
    Dobranoc i Dzień dobry! :)

    Zapraszam na mojego nowego bloga :)
    Buziakixx

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szejk. Ahh ;3


    A co do masy - Jest jeszcze dużo. Czekam na Ciebie xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Post dodał się już po północy jak już był piątek i tak czytam, że dzisiaj wróciłaś po 19 do domu i w ogóle i tak się zastanawiam o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. sama bym się napiła sheka! :)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniammm, shake!!! :)) Jestem ciekawa, co jej kupiłaś :>

    OdpowiedzUsuń
  14. yummy! *.*
    ciesze sie, że ci się podobają ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale bym wypiła takiego shake'a :)
    Zdjęcia bardzo fajne, blog też bardzo miły dla oka ;)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Cię kochaniutka bardzo przepraszam, że tak długo to trwa. :(
    Na 100% dostaniesz jutro. Zaraz Ci napiszę maila o co mi chodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zatem dzień jak najbardziej można zaliczyć do udanych :)
    pyycha shake <333

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. tez pilam wczoraj shake'a ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z okazji nachodzących Świąt Wielkanocnych , chciałam ci życzyć wszystkiego najlepszego i oczywiście smacznego jajeczka ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz to narobiłaś mi ochoty na pizze.
    Wesołych świąt.
    Mogłabyś kliknąć w baner LIMONKOWY SZYK u mnie na blogu po prawej stronie.?
    Obs.?

    OdpowiedzUsuń
  22. Shake jest pyszny . Szczególnie truskawkowy <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Shaaake <3 uwielbiam :D

    Obserwujemy ? (;
    Zapraszam do siebie:
    wiikuuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale bym sobie zjadła pizzę i wypiła shake'a^^

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki :) przepyszne rzeczy, aż zgłodniałam ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)