wtorek, 3 kwietnia 2012

sowa

Hej!
Dzisiaj w szkole to była jakaś makabra i do tego nie mogłam wstać rano. Na polskim oddawała wypracowania , dostałam -4 a natomiast z fizyki ze sprawdzianu +3. Na geografii niestety zostałam zapytana i zarobiłam 1 plus do tego zabrała mi ćwiczenia -.-. Po szkole poszłam do cioci, zjadłyśmy pizze, ciocia kupiła mi naszyjnik z sową który planowałam kupić, postraszyłam papugę mojej cioci a później pojechaliśmy do galerii na jakiś deser. W domu byłam po 18. Jutro mam 4 lekcji i idziemy do teatru na Folwark Zwierzęcy i wolne :) Aaah *.* A teraz otwieram czekoladę i włączam sobie pierwsza miłość. Dobranoc!



przy okazji pokazuje zaproszenie na urodziny od GumiJagody :)

28 komentarzy:

  1. ładna ta sowa
    aaaaahh eeeeehhh oooohhh
    moje zaproszeeenie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak chciałam zobaczyć te zaproszenia :D
    Śliczne są ;DD ;p
    A naszyjnik extraa <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny naszyjnik:D
    ja właśnie mam zamiar go kupić^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny naszyjnik i zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sówka! ;] łał, ale świetne zaproszenie zrobiła!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :) sowy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką srebrną sowę, jest świetna:D
    A zaproszenie naprawdę ładne, estetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna jest ta sówka :)
    zaproszenie jest mega oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. łaa. :D
    sóweczka zawsze spoko. :)
    miłej imprezy xD

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zaproszenie i ładna sówka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ale mega zaproszenie :DDD Pomysłowe! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna ta sowa :) mi się moja zepsuła !

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna sówka , mam podobną :)_

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sówka<3 uwielbiam pizze z DA GRASSO ...ja też oglądam Pierwszą miłośc <3

    OdpowiedzUsuń
  16. sowa jest urocza, a zaproszenie bardzo pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha. ;D Ja chce takie zaproszenia. xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny naszyjnik, a zaproszenie bardzo ciekawe, więc mam nadzieję, że będziesz i będziesz się świetnie bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna sówka :)


    Mam wielką prośbę

    Zapraszam do mnie i byłabym naprawdę wdzięczna jeżeli zagłosowałabyś na mnie w konkursie w którym biorę udział. link do tego bloga znajdziesz u mnie pod notką. Naprawdę będę wdzięczna <33

    http://beauty-of-the-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna sowa.
    mam prośbę w sumie dwie zagłosujesz na mnie nr 2 w kom i sondzie ..http://malgorzata-m.blogspot.com/ i wejdziesz do mnie na bloga i klikniesz w baner LIMONKOWY SZYK z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)