niedziela, 8 kwietnia 2012

świąteczne ozdoby

Hej!
Dzisiaj nie mogli mnie zwlec z łóżka ale w końcu się ogarnęłam szybko i śniadanie zaczęliśmy o 9. Później przenieśliśmy się do salony i umierałam z nudów wiec poszłam i odpaliłam laptopa ;) skomentowałam notki, zaakceptowałam trochę komentarzy i mam jeszcze do akceptacji ponad 100;o Później wujek po mnie przyjechał żeby mnie zabrać do drugiej babci ale jak zwykle ona źłe zrozumiała i musiał spowrotem wrócić do domu. Nie dawno zjedliśmy obiad i teraz czekamy na babcie z dziadkiem a pod wieczór jadę do drugiej babci wiec jak ta notka się opublikuje to pewnie już u niej będę ;) Wracam gdzieś kolo 11-12. Jeszcze raz wam życzę wesołych świąt :3
Ostatnim razem jak byłam z Kasią w galerii zastałyśmy takie oto ozdoby:






29 komentarzy:

  1. przeswietne fotki, jakim aparatem robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ozdoby fajne ;D
    No mi też się tak nudziło ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te ozdoby;) króliczki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  4. hah^^ skomplikowana notka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki ;3
    myślałam, ze ptaszek z 1 zdj. jest prawdziwy, głupia Poppy, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks so much for stopping by sweetie, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia.
    cudowny ten nagłówek <3

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy dodasz cos na bloga o one direction? czekam :o

    OdpowiedzUsuń
  9. masz świetny szablon ! ;) można wiedzieć jaki to ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia ;) Jak minęła lejka ? ;>

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne są, zaobserwowałam ;-* zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ozdoby :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)