wtorek, 10 kwietnia 2012

szminka nude

Hej!
Dzisiejsze plany nie wypaliły i do tego się nie wyspałam bo siedziałam do 4 na kompie :o Nigdy więcej! Rano wstałam zjadłam śniadanie, ciasto i wzięłam się za sprzątanie kuchni. Od rana nie mam wody, no świetnie -.- Później obejrzałam swój serial i się nudzę :c Głowa mnie strasznie boli i jest mi nie dobrze. Przed chwila gadałam z mama i chyba znowu będę płakać :c. Jutro już trzeba iść do szkoły, masakra! Po szkole szybko do domu bo przychodzi kurator! O zgrozo niech już będzie czerwiec i niech się wszystko skończy bo nie wytrzymuje tego napięcia powoli!
W poście pokaże wam mój ostatni zakup w postaci szminki :3 Dobranoc!





25 komentarzy:

  1. ogórkowa szminka
    ja siedziałam do 5 ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę sobie taką kupić :)


    everyday-human.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak będę miała ładne światło aby zrobić zdjęcia to tak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro do szkoły;/
    ładny ma kolor ta szminka^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ta szminka jest świetna, moja siostra ma podobną, tylko że z Avon'u:) ładnie wygląda, gdy nałoży się jeszcze na nią bezbarwny błyszczyk:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kolor!!! na wiosnę!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:* i zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. zrob zdjecie jak wyglada na ustach 8D

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego masz kuratora? :O

    OdpowiedzUsuń
  10. KURATOR?;O
    Ładny kolor szminki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szukałam takiej i nie mogłam znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek ;d

    Dlaczego masz kuratora ? Nie chcę byc niemiła, po prostu pytam z ciekawości ! ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. o jej ;c No, ale za co to ?! :P

    OdpowiedzUsuń
  14. To ty masz kuratora? O.o co takiego narozrabiałaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wygląda dziwnie na ustach :) :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe, jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)