piątek, 13 kwietnia 2012

targi szkół & wypad

Hej!
Dzisiaj w szkole było w miarę luźnie oprócz kartkówki z angielskiego, ale natomiast ze sprawdzianów z tego przedmiotu dostałam dwie trojki :) Na informatyce zaczynamy tworzyć własne strony www. Już wiem o czym zrobię, o fotografii i Japonii <3 Po 5 lekcji szliśmy na targi szkół po gimnazjalnych :) Każda szkoła wychwalala swoja jaka to ona nie jest, jak tam fajnie itd. Przesadzali trochę ale przeżyłam ;) Po szkole pojechałam do babcia a po 15 do miasta i z Kasia do galerii na kawę i zakupy. Wróciłam do domu o 19. Nie mogę się doczekać jutra. Chce juuuż! *.* dobranoc! :3


nowy nabytek z croppa :3

ulotki z targów :)

27 komentarzy:

  1. ekonomik bitch <3
    dobra koszulkaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. myśmy też już tworzyli strony www ;] ładna bokserka^^

    OdpowiedzUsuń
  3. też miałam wczoraj kartkówkę z angielskiego. : )
    uwielbiam twój blog :D

    fromerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczna bluzka z kokardkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawcia chyba idę sobie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm pyszna musiała być ta kawa :3


    everyday-human.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm ... Ale smacznie wygląda ta kawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka śliczna bokserka! słodko wygląda z tymi kokardkami

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie mnie też to strasznie denerwuje jak każdy tak gada jaka to jego szkoła jest cudowna-.-

    OdpowiedzUsuń
  10. mmm♥
    śliczna bejsbolówka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna ta bluzka. ;D Ile kosztowala?

    OdpowiedzUsuń
  12. to pierwsze zdjęcie wygląda bardzo smakowicie :)
    Fajna bokserka ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna bluzeczka :)
    Lubię angielski <3

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie kawa wygląda.;)
    ja to jeszcze nie byłam na dniach otwartych, ale u nas w mieście tylko dwie szkoły, więc będzie ok.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna koszulka, kokardki są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)