środa, 4 kwietnia 2012

trampki

Hej!
Dzisiaj miałam na 8 do szkoły, 3 i pół lekcji i szliśmy do teatru na Folwark Zwierzęcy i powiem wam że było strasznie nudne był tylko jeden moment na którym się 'uśmiechnęłam'. Po teatrze poszłam na autobus, pojechałam do babci, dostałam pizze a później wyszłam do sklepu po ciasto, po drodze spotkałam A. i postanowiłam po to ciasto iść do miasta :D Doszłyśmy w 20 minut :o Wróciłam, zrobiłam sobie kawę i podzieliłam się ciastem ^^ Po 18 przyszedł wujek i ciocia z kuzynem do babci na chwile. Po 20 pojechałam do domu. A teraz siedzę i słucham muzyki, pójdę się wykąpać i chyba sobie włączę "I że cię nie opuszczę". Dobranoc :)

dalszy ciąg zakupów z soboty

trampki- pepco

44 komentarze:

  1. o. mam takie same tylko różowe ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie juz nie ma tych trampków :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor tych trampek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek mają te trampki :*
    Oj jakiego mi smaka narobiłaś na ciasto :)

    http://dont--stop--believin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. też ja właśnie widziałam, ale nie zwróciłam uwagi na cene>:D
    szkoda tylko że innego koloru nie było przynajmniej w tym pepco co ja byłam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne trampki .. dużo osób ma takie na blogu:)
    Zagłosujesz na nr 2 w kom i sondzie.
    http://malgorzata-m.blogspot.com/2012/04/gosowanie.html#comment-form i jak będziesz u mnie na blogu to wejdziesz w baner limonkowy szyk.?
    Proszę:*

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne :)
    mam takie tylko zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne tramposzki. *; oglądałam ten film. fajny.:) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Słynne trampki z PEPCO :D
    Fajne są ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladny kolor.

    zapraszam do siebie
    www.monikamustafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze :) sliczny maja kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :) też bym teraz zdjadła pizzę :) nie ma tak dobrze,a poza tym fajne trampeczki :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie śliczne!;o
    puciablog.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajne ;d zółtee ;d Dobranocka <3 miłego oglądania :) Pozdrawiam Cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale mają piękny kolor :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. też je widziałam :) Świetne są;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne neonowe tramposze :*
    zapraszam.

    Ps: Stworzyłam fun page na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuddneee trampki! ^^
    http://kaasiaacee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny kolorek, taki pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)