poniedziałek, 2 kwietnia 2012

trochę przerwy

Hej!
Wreszcie udało mi się coś do was napisać. Na szczęście internet już mam :) W sobotę byłam z Kasią na dniach otwartych w 3 LO. Nudy ale dostałam za to długopis ;) Później wstąpiłyśmy do naszej kawiarenki a na koniec na pizze gdzie siedziałyśmy 3 godziny haha! Niedziele spędziłam na nauce a dzisiaj można powiedzieć ze nic nie robiłam oprócz tego że byłam w szkole. Jutro przedstawiamy projekty edukacyjne, tak to jest jak się nie zaliczy w 2 klasie tylko 3 :c




22 komentarze:

  1. mniaaaam ;D
    i kto robił slit focieee

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaam *.*


    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię zbytnio napoleonek/kremówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zjadłabym sobie takie ciastko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam mniam :)) Zgłodniałam :)) Zapraszam do siebie na nowy post!!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ochotę na ciaaaaaaacho <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ` Mniam, mniam! ^^
    Mam ochotę na coś słodkiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam!
    zapraszam do siebie :)
    jeśli spodoba Ci się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeej, też bym się wybrała na pizzę... ;P Fajna koszula ;)

    http://mode-und-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam,...jakie pyszności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyyszności !
    "nudy, ale chociaż dostałam długopis" - haha rozwaliłaś mnie tym xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Mmm..koktajl :* Niedawno piłam :)
    Smacznie placek wygląda :]

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jestem w 2 klasie i też mam teraz młyn z projektami. ;c
    smakowicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, bym zjadła to wszystko, mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale to wszystko smakowicie wygląda! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie z da grasso zrobili fierro^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)