sobota, 14 kwietnia 2012

urodziny

 Siema!
Dzisiaj znowu musiałam wstać wcześnie bo trzebało sie znowu spotkać z hipsterską Kasia;) Na początek poszłyśmy do galerii, nic ciekawego nie kupiłam oprócz balsamu do ust, postaram się wam go jutro pokazać :) Na koniec poszłyśmy na shake do naszej kawiarni. Posiedziałyśmy trochę i poszłyśmy do niej. :3 Po 15  wyszłyśmy do pizzeri na urodziny. Przed 18 wyszłyśmy i podeszłyśmy pod izzi haha bożee! A na koniec usiadłyśmy na placu Małgosi. A teraz czekam na telefon od mamy, mam nadzieje ze jutro rano zadzwoni bo inaczej nie wytrzymam wrr! A wam jak minął dzień? Miłych snów :*



23 komentarze:

  1. dobrze było pod izi <3
    chce jeszcze raz *.*
    suchar hipstrzeeee

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku. Mam ochotęę teraz na taką kawę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to dzien mialas udany. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie pyszny ten shake ;D
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opis balsamu :)

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. shake..mniam! fajne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. omnomnom me gusta green up, shake, jakie pyszności ;o a dupa rośnie XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię zielonego green upa, właśnie walczę z uzależnieniem haha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś o tagowana.. Zapraszam po więcej informacji do mnie..
    P.S możesz zadać mi pytania.!?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm... Smacznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. smakowicie wygląda owy napój

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne zdjęcie : ) Zapraszam
    -->http://sharonstyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)