niedziela, 22 kwietnia 2012

w housie

Hej!
Dzisiaj kolo 11 byłam umówiona z Kasią na zakupy. Trochę rzeczy nakupiłam i wreszcie parę rzeczy z mojej listy must have z której coś wykreślam i zaraz dopisuje nowego ;) Myślę tylko jeszcze co do niej dopisać bo dużo rzeczy chce, niezdecydowanie :D W kolejnych notkach będę pokazywać co kupiłam ;) Kolo 14 wróciłam do domu, zjadłam obiad, odkurzyłam i czekałam na Kasie aż wróci do domu! I do teraz siedzimy na Skype który mnie ciągle zwala ;c Jutro jeszcze normalnie do szkoły a od wtorku testy -.- A w środę znowu na zakupy i mam nadzieje ze kupie to co chce noo! Także ja idę rozmawiać a wam milej nocy życzę! :*

kocham cie laska <3

16 komentarzy:

  1. też cię kochaaaam <3 oj stylówka ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszcze;) ja ostatnio nie mam czasu na zakupy ;(... rewelacyjnie wygladasz;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ladny kolor spodniczki, koniecznie chce zobaczyc co kupilas :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już swój budżet wydałam ;/
    Ale za 2 tygodnie pewnie też się wybiore na zakupy , po letnie ciuszki ;)

    Też mam testy i dobija mnie to troszkę ale damy radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fotki s przebieralniach sa najlepsze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. robienie zdjęć w przymierzalni chyba nigdy nie wyjdzie z mody ;p świetne ;p
    ciekawy blog :) zapraszam do mnie :)
    www.keyooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam na posta z nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to widzę ciekawy dzień miałaś ; ) a fajne stylizacje ; )
    zapraszam też do mnie ;)
    aklibedka

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia w przymierzalni najlepsze^^

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja robię listę must have i ona jest ostatnim czasem tylko pełniejsza, zamiast krótsza...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia ma ładny plazczyk ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. GumiJagodaaa :D
    Świetne zdjęcia, chudzinkii :p

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już nie mogę się doczekać kiedy będę miała kasę żeby móc w końcu wyjść do sklepu ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. chudzniki. *,* czekam na kolejne notki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)