środa, 18 kwietnia 2012

Wiesz... gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca...

Hej!
Przepraszam że nie pisałam ale musiałam przemyśleć trochę spraw, odpocząć od świata wirtualnego i od ludzi, po prostu przez 3 dni byłam sama, chciałam tego. Nie doszłam do żadnego wniosku po prostu siedziałam i płakałam.
Jejku od wtorku zaczynają mi się testy, masakra. W szkole to chyba teraz wszyscy tym żyją a ja już słuchać tego nie mogę. Dlatego w sobotę idę na jakieś mini zakupy bo muszę kupić jakiś strój galowy a jutro idę do banku i po pieniądze. W szkole mimo zbliżających się egzaminów nauczyciele nie patrzą na to i zawalają nas zadaniami itd. Na szczęście wolnymi krokami się zbliża weekend, później tylko 2 dni szkoły i egzaminy, następnie jeden dzień i cały tydzień wolny :) wreszcie trochę się odpocznie. A teraz zmykam się myc i spać bo zasypiam na siedząco :) A was zostawiam ze zdjęciami z zachodu słońca. Dobranoc!



12 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia moimi bateriami ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. aj.. te testy. dobija mnie ta myśl, że za tydzień już będę po dwóch częściach o tej porze.

    ja taam lubię zachody słońca..może właśnie dlatego.
    .;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię zachody słońca.... magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. te testy..:/ !
    + super zdjęcia zachodu ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. To dobrze, że jest już trochę lepiej, jeżeli piszesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia,szczególnie te ostrzejsze ;> zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, przepełnione romantyzmem ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda zachód słońca ma w sobie coś magicznego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)