niedziela, 29 kwietnia 2012

wiosenny outfit

Hej.
Strasznie długo nie pisałam ale to przez to że nie mam internetu. Nawet nie wiem co tu wam napisać. Co u mnie? wszystko chyba dobrze. Raz z górki, raz pod górkę. Ten weekend minął świetnie, piękna pogoda czyli 35 stopni na dworze. Strasznie się spiekłam wczoraj i mnie wszystko piecze! A dzisiaj byłam w Głuszycy na biegach :) Teraz sobie siedzę i się gotuje, masakra. Jutro ostatni dzień szkoły i majówka <3 Jeśli wszystkie plany wypalą będę szczęśliwa :)
W outficie widnieją ostatnie rzeczy które kupiłam więc już nie będę ich pokazywać w osobnych zdjęciach, wystarczy ze zobaczycie tutaj ! :)

 okulary- house | kolczyki- house

 marynarka- chinczyk | bokserka-cropp
naszyjnik- house | torebka- ? |  spodniczka- chinczyk
buty- CCC

29 komentarzy:

  1. matko co to za kobieta <3
    co to za styl <3
    co to za zacny fotograf <3
    styl na galerians xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna spódnica ;) Ja nie idę jutro do szkoły <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny outfit,bardzo kobiecy :) jakie nóżki chude ;o
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. ej a tak właściwie kiedy kupiłaś tą spódniczkę i w którym chińczyku, tym w galerii? bo wszędzie takiej szukam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta spódniczka! :)
    Wydaje mi się, czy jesteś na tych zdjęciach strasznie blada? ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ta stylizacja jest swietna :) musze tu czesciej wpadac. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham takie spódnice, ale co druga osoba w mojej okolicy ma taką:/ Więc szukam czegoś innego zawsze:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie, i ten pas taki cudowny <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś przeze mnie otagowana!
    Więcej na posilekking.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódniczka ;)
    Dodawaj częściej posty, bo twój blog jest b.fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się spódniczka i marynarka ;) ogólnie bardzo modoba mi się ten outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o dziewczyno nogi to Ty masz zgrabne*.*
    okulary chętnie bym skradła
    zapraszam do siebie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)