wtorek, 22 maja 2012

brak chęci do wszystkiego

Hi!
Dzisiaj nie miałam takiej ochoty wstawać rano że ciężko było mi się wygrzebać z pod kołdry. W szkole dało się ugotować, każdy chciał okno otworzyć to nauczyciele nie nie bo będzie jeszcze gorzej. Umierałam! Dzisiaj wpadły mi 2 oceny z angielskiego i z niemieckiego. Teraz ciągle jesteśmy okładani sprawdzianami, tu kartkówkami, tu praca domowa, tu zaliczenia itp. Na szczęście jeszcze nie cale 3 tygodnie i oceny będą wystawione na amen. Dzisiaj miałam zaliczać sprawdzian z chemii ale jak pani zobaczyła co ja tam napisałam to się załamała i kazała mi jutro na lekcji go pisać. Mam nadzieje ze go nie zawale ponieważ uczyłam się prawie 4 godziny i coś tam mi weszło do głowy ale uważam ze to stanowczo za mało ;c Wiem, wiem gdzieś muszę ponarzekać na ta szkole itd! :)

Aktualnie siedzę z kartka przed oczami z chemii i w dalszym ciągu próbuje coś wkuć! Jednak takie czytanie w myślach nie pomaga, lepsze jest na głos! Także ja uciekam jeszcze trochę sie pouczyć i idę spać bo padam :(

24 komentarze:

  1. nasze opaski <3 małżeństwa <333
    dobre te kamerkowe zdjęcia <33
    widzimy się jutro <3333
    kuram ciee

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha, chemia? ja mam jutro fizykę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. my też teraz mamy masę sprawdzianów.
    nie przejmuj się chemią co będzie to będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nieszczęsna chemia:( powodzenia z nauką! u mnie jest tak samo z tymi sprawdzianami i kartkówkami..szału można dostać!;c

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia. :D
    A co do nauki to wszędzie jest tak samo. ;p
    fajne kreski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to powodzenia na sprawdzianie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia^^
    powodzenia na sprawdzianie z chemii:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nienawidze chemii :(
    ale jesteś ładna *_*

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też wolę uczyć się na głos bo wtedy mi coś wchodzi do głowy ;)
    śliczne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dobrze, że ja już rozpoczęłam swoje wakacje ;d
    ładne masz kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post: I like these pictures so much!!
    What about following each other?
    I’ve just published a new post and I would love to know your opinion about it!
    Win a wonderful long dress from Shabby Apple

    OdpowiedzUsuń
  12. cheeemia jest faajna. *.* kurcze też mam tyle teraz tych spr i wgl .;c

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ;) Będę odwiedzać ;)
    Zapraszam do mnie: wykrzywilesmiusta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hy doll! lovely post! what do u say about following each other?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)