środa, 9 maja 2012

ciąg dalszy kosmetyków

Hej.
Dzisiaj w szkole lekcje minęły dobrze jak zawsze w srody ;) Teraz zostalo mi tylko poprawianie ocen. Po szkole poszlam do babci a przed 16 dziadek mnie odwiozl do domu. I od kiedy wlaczylam komputer siedze z Kasia na skype. Jutro po lekcjach musze isc zaliczyc zalegly sprawdzian z historii na ktory nic w dalszym ciagu nie umiem, no ale jakos dam rade ;) takze ide teraz oglądać serial i spać, a was zostawiam z nowosciami kosmetycznymi ktore zakupilam w ostatnim czasie ;)






29 komentarzy:

  1. widzę na bogato :)
    fajne te kosmetyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. mgiełka arbuzowa i wazelina czekoladowa ;)
    Widzę tylko same pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też muszę poprawić oceny;/
    fajne kosmetyki^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten tusz, nie polecam :( Ma za grubą szczoteczkę, przez co ciężko jest dobrze pomalować rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog . Zapraszam do mnie , miło będzie jeśli skomentujesz . a jeszcze lepiej jak zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  6. pomadka pierwsza i mgiełka są świetne :)
    +zapr

    OdpowiedzUsuń
  7. mgiełka arbuzowa mmmmmmm <3<3

    OdpowiedzUsuń
  8. mus do ciała na pewno super pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. DO ciała mam z tej firmy zapach cynamon i toffi plus białe trufle. Nieziemski:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ta mgiełka z Avonu pachnie super ;)
    ja jutro muszę zaliczyć sobie spr z fizyki... i też nic nie umiem .. .ehhh - brakuje mi czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. oj ten mus do ciała *,* ładne ma opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę pomadkę Nivea Pearly Shine :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for your nice comment!!

    Take care :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)