niedziela, 13 maja 2012

ciekawa niedziela

Hej!
Na weekend pojechałam do babci i rano w ostatni dzień postanowiłam spotkać się z Kasia. Najpierw poszłyśmy do naszej kawiarni na kawę na początek dnia :) Posiedziałyśmy, pośmiałyśmy się gdzie później wybrałyśmy się na rynek żeby popatrzeć na wystawy. Jednak było strasznie zimno żeby w dalszym ciągu przebywać na dworze wiec poszłyśmy do fosy. Na początku nie wiedziałam co zamówić i skończyło się na coli z lodem i cytryna. Wróciłam do babci o 14, zjadłam obiad i pojechałam do domu. Odrazu wzięłam się za lekcje które skończyłam dopiero teraz i zostało mi jeszcze się nauczyć na biologie ponieważ będę odpowiadać ustnie a z historii mam sprawdzian. Postaram się o północy pójść spać. A jutro po szkole idziemy z Kasią do kina :) A wy? Jakie macie plany na jutro? Dobranoc :*

16 komentarzy:

  1. widzę, że nie tylko ja spędziłam niedzielę w kawiarni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice photo!
    agoratopronta.blogspot.com
    Beijos Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  3. moje plany na jutro to szkoła, zajęcia i nauka, hahaha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... nie mam czasu niestety zeby sie z kims spotkac. ;/ Najpierw do 15;30 w szkole, potem o 17 na hip-hopie a na koncu szybki powrót do domu i nauka. ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką lustrzanka robisz te zdjecia ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie znalazłam Twój blog i bardzo mi się spodobał! Oj napiłabym się takiej kawy. W wolnej chwili zapraszam do mnie na http://indifferentways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mniam ..
    fajny blog ten twoj ..
    zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  8. ta piosenka jest bardzo życiowa xdd

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam kawiarnie :)) i dawno nie byłam w kinie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję sprawdzianu z historii.
    nowy post u mnie.zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)