niedziela, 20 maja 2012

coraz cieplej

Hej ^^.
Oj muszę zacząć normalnie chodzić spać bo się znów przestałam wysypiać. Dzisiaj zwlekłam się pół godziny później po zadzwonieniu budzika i oczywiście szykowanie się itd. na szybko bo inaczej bym na autobus nie zdążyła! Rano pojechałam do Kasi, obejrzałyśmy film a później poszłyśmy na miasto po shake i zrobić jakieś zdjęcia na bloga outfitu i ogólnie tak. Kiedy ona sobie poszła do domu ja postanowiłam iść do babci przez co siedziałam na przystanku z godzinę i umierałam z nudów. U babci sobie posiedziałam, pojadłam haha i po 19 wyruszyłam na przystanek. Okazało się ze mam busa za godzinę ( :o ) wiec poszłam z buta i nie zdążyłam na busa do domu. Wkurzyłam się tak ze masakra. Ale przyjechali po mnie i mnie odwieźli hehe^^ A w niedziele planuje iść na zakupy i przede wszystkim kupić jakieś szorty. Tylko nie mam pomysłu jakie :c macie jakieś propozycje ? :D Dobranoc!


okulary- house | marynarka- chińczyk | bokserka- cropp | spódniczka- chińczyk | naszyjnik- house | buty- ccc

31 komentarzy:

  1. Co to za sklep chińczyk?:D Patrzę, że niezłe tam ciuchy są:D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne ubrania ;D
    I najlepiej kup szorty diy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. najlepsze szorty można zrobić samemu : D śliczna spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne fotki;) ale masz blade nogi! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka urocza spódniczka ♥

    Obserwuje i liczę na rewanż:
    http://instinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ` . ładna spódniczka . *.* jej, nienawidzę czekać na przystanku. zapraszam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. spróbuj przerobic ciuchy jak ci sie nudzi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice, so pretty!
    agoratopronta.blogspot.com
    Beijos Vanessa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę bardzo fajna stylizacja :) Podoba mi się kwiecista spódniczka i proste, eleganckie szpilki. Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli szorty to jeansowe! może z wyższym stanem?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)